< Tilbake til oversikten

Man kan legge på seg av f.eks. light brusen

Nille sa for siden:

Leste noe interessant i VG i går. I spørrespalten for vektklubben:

Dette er noe vi her inne har diskutert tidligere, - og det var litt fint å se at "spesialistene" er litt enig med oss !!

(Dr.med. Grethe Støa Birkevedt har tatt doktorgraden i fedme
og hormoner som påvirker spisesenteret i hjernen. Hun arbeider for tiden med fedmeopererte pasienter ved Lennox Hill Hospital i New York, og svarer leserne på spørsmål om behandling av fedme og overvekt fra sitt kontor i New York)

Summer sa for siden:

Jupp:)

(duverden så masse jeg hadde å si da..:rolleyes: )

Thula sa for siden:

Var dette noe nytt da?
Fortsetter med lightbrusen min jeg likevel, må ha det, bare må ha det ;)

Nille sa for siden:

Neeeei, nytt er det ikke, men det er en fin påminning til alle de som ikke tar av slik de vil og som lurer på ting de kan prøve for å få vekttapet igang igjen ! :)

Alfie sa for siden:

Enig, Nille - det er en betimelig påminnelse. Dessuten er det interessant at det kommer forskningsmessig belegg for hypoteser som har versert i noen år. Tilogmed fra det ernæringsmessige etablissementet :D
(Sa hun og tok seg en stor slurk kaffe med Splenda)

TinaF sa for siden:

hva med farris bris da?? den er jo tilsatt aroma av noe slag.. det er jo kunstig det også.. jeg tror gjerne den gir samme effekt for å være helt ærlig, hva mener dere?

May sa for siden:

Jeg visste om dette nå, men burde nok visst det for mange år siden ja! Var Pepsi Maxoholiker og hadde jeg ikke slikt i hus, så gikk jeg omtrent på veggene! Måtte bare ha det! Avhengig, jeg?

For meg var det en utrolig befrielse å få det "stoffet" ut av kroppen. Jeg klarte ikke drikke vann, men bestemte meg en dag for å kutte ut Ligth brus/ saft og brukte 4 dager på å TVINGE i meg vann! Ikke noe særlig gøy eller godt men jeg er glad jeg gjorde det. Nå foretrekker jeg vann! Det hadde jeg aldri trodd var mulig! (om meg altså ;) )

HP sa for siden:

;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.