< Tilbake til oversikten

Hey!

Spinny sa for siden:

Jeg begynte i går! :D

Er det noe jeg bør passe ekstra på?

Og kunstig søtet saft... kan det være fun-light feks?

Og hva er det med disse kidney-bønnene? Funker det?

:cool:

silje sa for siden:

Hei,

og velkomen :)

jeg lar noen andre besvare spørsmålene dine, jeg..
kidneybønner vet jeg ikke noe om.. :confused:

Lykke til
Mvh silje :)

mofe sa for siden:

Velkommen til oss, Spinny! :)

studentberta sa for siden:

Hei og velkommen til oss, Spinny!

Fun Light-saft passer utmerket til denne kuren, drikk så mye du orker!!!
Vet ikke noe om det andre du spør etter....

Vi er mange her inne som går på ketolysekuren, så du må bare spørre videre om alt du lurer på. Råder deg til å lese grundig gjennom boken til Torkil så fort som mulig, for der er det mange svar på spørsmål som dukker opp etterhvert som du prøver deg frem.

Den beste bestemmelsen har du allerede tatt, og jeg ønsker deg lykke til videre;) .

Spinny sa for siden:

Må jeg ha boka altså? Og hvor mye kan jeg forvente å tape meg i løpet av de første par ukene? Jeg fant ut jeg måtte gjøre noe, når nåla beveget seg over 80 kg og jeg ikke er mer en 1.68 høy.. :S

mofe sa for siden:

Det er helt klart en gedigen fordel å lese boka, da får du også kunnskap om hva som skjer med kroppen din under vektnedgang, osv.

studentberta sa for siden:

Boken er en billig investering for å få redusert vekten. Vanskelig å følge kuren uten å ha lest oppskriften og filosofien rundt kuren. Jeg startet før boken kom, og gikk på kurs med Torkil i Arendal og det kan jeg love deg var LITT dyrere......Boken koster 249,- og er et must synes jeg...........:goodluck:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.