< Tilbake til oversikten

Høsten er slanketid

#1

Torkil sa for siden:

Tid for slanking? Sommeren er definitivt over, selv her i Arendal. Høstferien er avviklet og nå er det flest hverdager frem til julesesongen. Dette er en god periode for slanking.
Selv om noen julebord dukker opp i slutten av november, er de sjeldent problematiske fordi så mye av julematen kan spises mens man er i på ketolysekuren og skal man drikke alkohol, så er tørr vin jo en utmerket erstatning for øl.
Så hvis du har planer om et slankepsosjekt anbefaler jeg deg å starte ...nå.
I høstmørket er det en ekstra glede å oppleve den ekstra energi man får av ketosen. Om du skal ned 10 kilo før jul (godt mulig eller om du skal ned enda mere er det smart å starte nå.
Enkelte blir så tente av vektnedgangen at de fortsetter i ketose gjennom både jul og nyttår, og ikke nok med at de går ned i vekt, de unngår dermed også den "obligatoriske" vektøkning julematen medfølrer, når vi gang på gang spiser 2-3 ganger energibehovet.
Jeg ønsker alle lykke til med høstslankingen


#2

Miranda13 sa for siden:

Jeg begynte ikke i fjor høst, men [u]denne[u] høsten er jeg med :ja:

Jeg starta på 80 kg og ønsker å gå ned til 65 kg, hvorav 8 av disse før jul.

Høsten er super for slanking :D


#3

Torkil sa for siden:

Hei
Enig. Må selv ta noen kg - kremt :o, starter til uka, da er all reising, kurs og familietreff overstått. Da skal jeg starte på nytt med oppskrifter som jeg legger ut på min Facebook konto :-)
Vennlig Hilsen
Torkil P Andersen


#4

Miranda13 sa for siden:

Godt å høre at kiloer kan snike seg inn på eksperter også ;)

Gleder meg til nye oppskrifter på facebook!


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.