Hyperion85 sa for siden:
Vet dere om noen norske butikker på internett som selger Lav karbo pasta med høyt protein innholdt.
lignende dette
www.bodybuilding.com/store/ket/fet.html
Hyperion85 sa for siden:
Vet dere om noen norske butikker på internett som selger Lav karbo pasta med høyt protein innholdt.
lignende dette
www.bodybuilding.com/store/ket/fet.html
Nille sa for siden:
Jeg har en del av Keto sine pastaprodukter (kjøpt inn i England). Men de smaker altså.....hm.... hvordan skal jeg forklare det da...... Forestill deg papp bløtet i vann. Det er det nærmeste jeg kommer. Hvis du vil ha dem, send meg en PM med adressa di, så sender jeg pakkene i posten !! Hadde det bare ikke vært for smaken...... Du hørtes ut som du var fornøyd med dine. Er du det ? har du kjøpt fra USA ? Kan jo hende amerikansk produsert smaker bedre enn engelsk produsert, selv om det er samme leverandør .. ?
Men jeg HAR funnet noen andre i England - smaker helt ok. Aberet er at de inneholder 34 gr karber pr 100 gram . Det er litt mye - men den smaker iallefall ekte pasta ! Den inneholder også 28,5 gr protein pr 100 gram.
Å glemte å si at det pr dato så vidt jeg vet ikke finnes norske lavkarbomat bestillingssider på nettet. Med unntak av www.ketolyse.no og www.drlindberg.no - utvalget er noe begrenset.... Men du kan bestille fra England da.... Det er litt lettere og raskere enn fra USA. Og siden det er innenfor EU/EØS er reglene for innførsel litt snillere også. Her er noen linker;
Lowcarb Mega store: www.lowcarbchocolate.co.uk/
Lowcarb Goodies: www.lowcarbgoodies.co.uk
Lowcarb guys: www.lowcarbguys.co.uk/
Feeling OK: www.feelingok.co.uk/locarbshop.asp (Produktene selges via andre leverandører som de ovenfor også...
luringen sa for siden:
Lindbergpastaen er helt grei på smak iallefall....
Får du på helsekost, på CC mat etc. og på nett da..
ssskaldeman sa for siden:
Jag tycker själv att man ska undvika konstgjord mat, även om den har få kolhydrater. Vi är inte gjorda för att äta konstgjord mat.
När en ko äter gräs mår den bra. När den äter kadavermjöl får den galna kosjukan. När vi äter kött och fett mår vi bra. När vi äter konstgjord mat får vi galna fettsjukan.
Sten Sture Skaldeman
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.