< Tilbake til oversikten

Vega test ?

Nille sa for siden:

Er det noen her inne som kjenner til metoden ? Har lest om den på nettet....
Siden det er så mange her som har prøvd alternativ behandling lurer jeg om noen har erfaring med denne testmetoden. Nøyaktighet - treffsikkerhet etc .......
[color=purple][/color]
Kort sagt.... virker den ??
[color=purple][/color]
[color=purple][/color]

Iset sa for siden:

Tanten min driver med dette, faktisk. :D Hun er utdannet vega-terapeut (tror hun tok utdannelsen i Danmark, er ikke helt sikker). Jeg har vært prøvekanin. Det er iallefall veldig spennende. :D
Hun har kontoret sitt i Hillevåg, i det nye bygget rett over Vegvesenet.
Wenche Milas, heter hun.
Søren, for et års tid siden, da hun nettopp hadde startet opp, tok hun halv pris en lang stund. Husker ikke hva det koster nå, for jeg fikk det gratis.

Marianne sa for siden:

Jeg ble for noen år siden testet av en dame som også var homeopat og vitamin- og mineralterapeut. Fikk hjelp når jeg skiftet ut alle amalgam-plombene mine. Hun testet da hvilke vitaminer eller mineraler jeg behøvde eller hadde for mye av i kroppen, hvilken homeopat-medisin som jeg behøvde (jeg fikk flere typer i løpet av flere år) og hva jeg evt. ikke tålte av mat. Jeg var kjempefornøyd med denne behandlingen og var frisk og rask etterhvert den gangen. Jeg er 100% sikker på at de svarene testen ga er nøyaktige og riktige, da de gang på gang bekreftet ting jeg tidligere hadde fått beskjed om fra prøver/leger/andre naturmedisinere og mine egne erfaringer. Damen holder til langt unna der jeg bor, ellers hadde jeg gått der ennå.

Hva driver terapeuten du vurdrer å gå til med i tillegg til Vega-testing Nille?

Nille sa for siden:

Det var henne jeg leste om sikkert, - i en sånn gratisavis som vi får i postkassa. Det er på Colosseum klinikken... og den ligger der du sier ja.

Jeg bare leste om vega testing i en avis og lurte bare på hva det var og hvordan det funka. Jeg har ikke bestemt meg for å ta slik behandling enda. Bare vurderer muligheter om jeg ikke kommer noen vei på andre måter. Fastlegen min har IKKE sendt henvising til endokrinolog og vil ikke gjøre det heller. Hun vil ikke ta flere prøver og .... ja i det hele tatt .... nekter rett og slett. Jeg har mange symptomer på lavt stoffskifte, men prøvene mine er OK og da betyr ikke symptomene noe. At jeg har hatt lavt stoffskifte (også på prøver) med medisinering i 10 år ser ikke ut til å bety noe for henne. Det er heller ikke piller jeg er ute etter, emn jeg vil gjerne slippe symtomene om det er mulig. Nå har jeg fått orden på SÅ mye med kosthold og trening, og kan ikke gjøre så mye mere selv. Nå ser det ut til at det ordner seg med endokrinolig via andre kanaler (privatpraktiserende, svindyrt sikkert, men skitt au). Jeg venter ikke at de finner noe de heller, men jeg må prøve det som siste utvei. Og OM de ikke finner noe (en årsak/en løsning - hvasomhelst) så vil gjerne ha alternativer klare.
[color=purple][/color]
...... ja - og Vega er en av de tingene jeg vil finne mer info om :)
[color=#800080][/color]
[color=#800080][/color]
[color=#800080][/color]

Marianne sa for siden:

Vet du hva, da hadde jeg jammen prøvd dette nille. I tillegg til at hun sikkert har en standard prosedyre for hva hun tester, kan du selv ta med matvarer/kosttilskudd/homeopatmedisin/vanlig medisiner o.l. som du lurer på om er gunstige for deg eller ikke. Det kan være at dette er det som skal til for å finne en optimal løsning for deg. Ikke bare kan dette brukes til å helbrede sykdom, men også gi ennå mer energi og balanse i kroppen.

Håper du får skikkelig positive resultater!
:klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.