< Tilbake til oversikten

Lavkarbohuset

#1

sonjaera sa for siden:

Noen som har erfaring med lavkarbohuset? Ser at nettsiden stadig er nede. Er det igang?


#2

missK sa for siden:

Har bare god erfaring derfra. Bestilt bare tre ganger da, men varene har kommet kjapt. Har da kjøpt pitabrød og lefsene de har, som jeg synes er utrolig gode.
:)


#3

bærrgen sa for siden:

På siden deres står det at de holder på med ombygging og at det derfor vil være noe nedetid :)


#4

sonjaera sa for siden:

Stemmer, men det har det stått en stund nå. Tenkte derfor at det ikke var aktivt lenger.


#5

Newstart sa for siden:

Har vært veldig fornøyd helt til jeg fikk tilsendt feil vare. Jeg gikk utifra at jeg skulle sende tilbake det jeg hadde feil for så å få tilsendt riktig vare. Men jeg sendte utallige eposter til dem men fikk aldri svar. Og ikke ville jeg spise det jeg fikk feil i tilfelle jeg fikk krav på å returnere... så da stod jeg der da. Siden den gang så har jeg ikke bestilt noe der.

Er det flere nettbutikker som selger de lefsene og pita brødene? Var der ikke en til?


#6

GjenStarter sa for siden:

dialife.eu kanskje? Dyr frakt, dog.


#7

Photobscura sa for siden:

Tror det skal finnes diverse lavkarbo pitabrød og lefser på netrition.com. Men de sender forsåvidt fra USA. Portoen sist jeg bestilte fra diallife (noen år siden) var skrekkelig høy.


#8

jvsandem sa for siden:

Hei på deg Newstart.

Vi har vært inne i en omleggingsfase der vi dessverre har hatt litt problemer med en mailserver og av den grunn har en del mailer forsvunnet for oss.

Dersom du sender meg en mail direkte på min privatmail [email][email protected][/email] så skal jeg fikse dette umiddelbart.

Mvh
Jon Sandem
Lavkarbohuset / Sandem Helsekost


#9

Newstart sa for siden:

Oj beklager jeg har ikke sett dette svaret jeg. Men tusen takk for det. Det går nok bra. Vet ikke helt hvorfor jeg aldri fikk oppklart den feilsendte varen men tok mot til meg for litt siden og bestilte igjen.
Så det er tilbakelagt er det ikke det det heter? :rolleyes:Var ikke ment som kritikk, jeg blei bare så fortvilet på hva jeg skulle gjøre og jeg fikk aldri svar. :)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.