Tetra sa for siden:
Noen som kan tipse om nettsider med skjemaer der man kan fylle ut hva man spiser så man får oversikt over inntak?
Husker jeg var innom en sånn side for et par årstid siden, men finner den ikke igjen...
Tetra sa for siden:
Noen som kan tipse om nettsider med skjemaer der man kan fylle ut hva man spiser så man får oversikt over inntak?
Husker jeg var innom en sånn side for et par årstid siden, men finner den ikke igjen...
Yonah sa for siden:
diet.no har blitt betalingstjeneste. Men du har apper som my fitness pal og shape upp og mange andre på android arked og app store.
Jeg bruker my fitness pal og der kan man fylle ut fordelingen av karbo/protein/fett som man vil ha. Det går med shape up og.
nellie sa for siden:
"Shape-up" heter Lifesum.:)
Yonah sa for siden:
Godt du sa det, det er snart 2 år siden jeg hadde shape up, hadde ikke oppdaget at de byttet navn.
Tetra sa for siden:
Takk :)
Synes det er lettere å skrive inn ting på Pc enn på mobil... Ingen gratis sånne på nett? Jaja, får skaffe meg en app å teste ut ;)
kamp sa for siden:
Jeg bruker calories 2 på min maskin
annex sa for siden:
Ser man kan prøve diett.no gratis i 7 dager, så koster det 39 kr mnd.
Brukte den for noen år siden, da den var gratis, og syns det var ganske lærerikt.
Ikke så dumt å prøve den for en kortere tid, kanskje
missK sa for siden:
MyFitnessPal er jeg veldig fornøyd med.
Spinnerette sa for siden:
Myfitnesspal er både app og nettsted - jeg bruker den utelukkende på PC. :) Veldig fin side!
nellie sa for siden:
Lifesum kan også brukes på nett.:)
Tetra sa for siden:
Da har jeg lastet ned både Lifesum og Myfitnesspal. Så får jeg se hvilken jeg liker best etterhvert ;)
Takk for tips!
Yrla sa for siden:
jeg bruker grete roede sin, den er gratis men regner da ikke ut annet enn kalorier.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.