< Tilbake til oversikten

Honning

kamp sa for siden:

Hva tenker lavkarbo folket om honning? No no eller et bedre alternativ til sukker..

nellie sa for siden:

Jeg bruker bittelitt honning. Blir veeeeldig fort mye karbohydrater av det da. Ikke noe for de som ønsker å spise ketogent, men..

Cyan sa for siden:

Noen ganger bare må jeg ha bittelitt honning i gresk yoghurt eller på parmesan fordi det er så utrolig godt :o Men det er sjeldent og lite, for det er jo tross alt veldig mye karbohydrater. Men siden jeg ikke spiser ketogent tillater jeg meg det av og til (ikke nå når jeg er på eurodiet riktignok).

BenteR sa for siden:

Jeg spiser ketogent og bruker av og til bittelitt honning i maten. Men det hender også at jeg av og til bruker bittelitt sukker. Jeg er ikke fanatisk mot noen av delene så lengekarbohydratinnholdet i det enkelte måltid holder seg på 5-6 karbohydrater.

Lillemy71 sa for siden:

For min del skvetter blodsukkeret like mye rundt av honning som av sukker, men jeg anser allikevel honning som bedre enn sukker både pga av smaken og pga av næringsstoffene. Spesielt dersom man får tak i skikkelig god, lokalprodusert honning.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.