< Tilbake til oversikten

Plagene kan komme fra tarmen ...

kennygirl sa for siden:

Jeg levde på drittmat i over ett år og har nå utviklet flere allergier :(

Hvordan fikk du skikk på magen?

Syns det er veldig spennende å lese om sammenhengen mellom maten vi spiser og hvordan den påvirker kroppen.
Send gjerne link til mer info om du har :)

kamp sa for siden:

Opplever akkurat det samme jeg.. Når magen ikke fungerer så fungerer heller ikke hode..

Jeg gikk gjennom en elimnasjons diett og fulgte SCD [url]www.pecanbread.com[/url] i seks år kombinert med flere kosttilskudd for å styrke tarmen.

Tiger sa for siden:

Jeg begynte å drikke Aloe Vera gel. Noe jeg aldri kommer til å slutte med! :)

Tiger sa for siden:

Enkelt forklart. ;)
www.youtube.com/watch?v=AejZjR0qIig#t=130

Spinnerette sa for siden:

Forever Living er en pyramide-greie, så det der er bare reklame.. Meget mulig aloe vera er gunstig å drikke, men det maset FL-selgerne spammer overalt med er dritslitsomt. Har ei på facebook som spammer flere ganger daglig om disse "fantastiske" produktene, men har sjekket flere av produktene deres som har både parabener og andre kjipe ingredienser enhver produsent som vil fremme helse burde holde seg langt unna. Hele greia virker useriøs.

Beklager offtopic, men jeg er så griselei av FL-reklame.

Yrla sa for siden:

Da jeg begynte med lavkarbo fikk jeg forstoppelse. Så begynte jeg å være mindre streng og tilførte to posjoner med bringebær som mellom-måltider. Simsalabim og jeg går på do daglig. Det har mye å si for velværet ja!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.