< Tilbake til oversikten

Grønn Udo's?

dingpot sa for siden:

Udo's Choice® Opti-Green

Er det noen som har prøvd den grønne Udo's choice? Den må jo være glimrende for oss lavkarbere! Den inneholder massevis av de såkalte "supermat" ingrediensene (byggress, alger, spirulina osv).

www.vegetarbutikken.no/product_info.php?cPath=39&products_id=255

Jeg tror kanskje jeg vil prøve denne, men vil gjerne høre om noen andre har erfaringer med dette produktet.

HP sa for siden:

Jeg har prøvd den. Smaker... grønnt :p

Har lyst å prøve den igjen faktisk! :ja:

Siljevanilje sa for siden:

henter opp denne tråden jeg,

har denne boksen i skapet, og bruker den regelmessig.
første gang så blanda jeg d med tropisk juice, og da sto jeg med hodet ut vindue ein halvtime fordi jeg ble så kvalm.

høhø det smakte grass.

så mindre mengde, jeg bruker 1ts i superpannekakene mine ( de får et tøft grønnskjær) og i smoothiene. funker greit, men tar jeg for mye av d og forlite frukt ifht så smaker det seriøst kaninfor.

Iset sa for siden:

Jeg hadde den i smoothiesen min hver morgen i forfjor sommer. Smakte ikke godt, men heller ikke grusomt. Og GUUUURI så mye energi jeg fikk, jeg var helt på topp da jeg gikk ut døren om morgenen!!!

mofe sa for siden:

Så det er vanlig udos, bare med litt ekstra fancy greier i?

Iset sa for siden:

Nope, det er bare merket som er felles, egentlig. Den heter Udos Opti-Green og er en stor glasskrukke med grønt pulver oppi, lukter og smaker som skikkelig "fjøs" eller "silo". :D

www.mamut.com/homepages/Norway/1/7/soma1/subdet12.htm

mofe sa for siden:

Ah...

Er det et alternativ til Vita Biosa - eller mere et supplement?

Iset sa for siden:

Supplement vil jeg si. Siden Vita Biosa holder tarmen ren og god, mens denne inneholder en haug med antioksidanter. Kanskje det hadde holdt med en av delene, men jeg tror nok det beste er å ta begge, og da først og fremst V.B. Vita Biosa er nr 1 på min liste uansett. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.