Tetra sa for siden:
Har du prøvd rockering med vekt?
Hvordan velger man hvor tung man skal kjøpe?
Hvordan har du merket forbedringer med den? Hvor lange økter og hvor mange ganger i uka har DU brukt den?
Tetra sa for siden:
Har du prøvd rockering med vekt?
Hvordan velger man hvor tung man skal kjøpe?
Hvordan har du merket forbedringer med den? Hvor lange økter og hvor mange ganger i uka har DU brukt den?
sonim sa for siden:
Tips her? vgd.no/helse-sex-og-livsstil/trening-og-kosthold/tema/1558210/tittel/rockering
Litt nysgjerrig, hvorfor ønsker du bruke rockering og hva er målet ditt? Bedre helse? Styrke? Formshaping? Oppstramming? Bare lek og moro? Bedre kondisjon?
TrillTrall sa for siden:
Min veier 2,2 kg (eller noe sånt) og er kjempelett å rocke med, gi meg en vanlig leke-ring og den faller rett i bakken. Men om den egentlig har noen virkning... Tja... Jeg prøvde en periode hvor jeg brukte den 15-30 min 3-4 ganger i uka over flere uker, men jeg ble ikke smalere verken over hoftene eller i midja i alle fall.
Men det er moro da! :)
sonim sa for siden:
Ja, det er nå ihvertfall moro om ikke annet.
Cyan sa for siden:
Jeg hadde en på et par kilo som gjorde meg blå og forslått på både mage og tær. Jeg syns ikke det var spesielt moro, men den tok seg veldig godt ut på veggen ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.