< Tilbake til oversikten

Bukplastikk?

niisin sa for siden:

Noen som har tatt?
Erfaringer?
Privat eller offentlig?
Kriterier?
JA eller NEI?

:D

Lillemy71 sa for siden:

Jeg har ikke tatt selv, men driver å sparer penger til det. Har flere gode venner som har tatt og alle som en er superfornøyde. De har gjort det privat og det skal jeg også, ettersom jeg ikke fyller kriteriene for bukplastikk offentlig.

Kriteriene som det private stiller, er at man skal være innenfor normal BMI og helst hatt stabil vekt i minst et år og ellers være ved god helse. Det samme gjelder jo for det offentlige men her kommer det en god del tilleggskriterier. Man må ha et ganske stort heng, dette må gi plager som utslett , sår m.m. Du må få legen din til å sende inn en søknad/henvisning med bilder av magen. Tror allikevel at du kan få avslag selv om legen har sendt henvisning til sykehus. Ventetiden er også lengre i det offentlige.

For meg er det et helt klart ja, så snart jeg har pengene til det. Jeg har klart å gå ned i vekt og nå vil jeg ha flat mage og nyte det, noe jeg aldri har kunnet gjøre :D

niisin sa for siden:

Takk for svar! :)
Hvor mye koster et slikt inngrep? Har ikke lest så fryktelig mye om det, men kjenner jo at det er lurt :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.