Mariba sa for siden:
Noen som har testet Cake in a cup fra funksjonell mat på ketose? :) faller du ut eller ikke?
Mariba sa for siden:
Noen som har testet Cake in a cup fra funksjonell mat på ketose? :) faller du ut eller ikke?
nellie sa for siden:
Cake in a cup?:p
Nupsida sa for siden:
Cup in a cake :lol: :stuart:
Mariba sa for siden:
Hahaha! Uff, ja! Mente cake in a cup :)
nellie sa for siden:
En porsjon inneholder litt over 13 gram karbohydrater. Litt mye, men det får være opp til hver enkelt. Går an å lage selv også, uten så mye karbohydrater.
Yonah sa for siden:
Jeg har smakt den, og den er ikke verdt å kaste bort penger på, verste keke i kopp jeg har smakt. Hjemmelaget smaker mye bedre og har færre karber( ligger et par oppskrifter her inne. Den ene heter 3 minutters mikrokake tror jeg).
Jeg digger kake i kopp, perfekt kake på ketogen kost, det er jo bare egg, kakao, fløte, smør, litt sukrin el.l. og evt vanlije. Hjelp, nå fikk jeg lyst på kake..
nellie sa for siden:
Jeg synes de er veeeeldig gode!:)
Yonah sa for siden:
Jeg har bare smakt den med sjokolade, og den hadde for meg en intens bismak. Men smaken er som baken. Største ulempen var kanskje prisen og litt mye karbo på ketogent. Men jeg kan aldri tro at en slik kake innimellom ødelegger for ketogent. Det er jo ikke slik at kroppen detter ut av ketose ved 3g karbo for mye, så magisk er ikke ketose.
Mariba sa for siden:
Har smakt selv også, men da målte jeg ikke ketoner.
Takk ! Skal sjekkes ut:)
nellie sa for siden:
Litt bismak av bakepulver.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.