< Tilbake til oversikten

Får ikke til å handle på Iherb ...?

*LoveBugMama* sa for siden:

"Your address contains letters or symbols not supported by the selected shipping service. Please update your address and try again."

Dette står det når jeg forsøker handle. Jeg har valgt at jeg kommer fra Norway, men allikevel kommer jo County og Zip Code opp i adressefeltet når jeg skal skrive inn adressen for første gang. Hvordan fikse dette så jeg får bestilt?

Benzo sa for siden:

Har du fylt ut Norway under "shipping weight"?

Jepp. Funker ikke.

nellie sa for siden:

Skriv fylke og postnummer?

Prøvde det nå, men får samme beskjed...

Butterfly83 sa for siden:

Så du har fylt inn på county og zipcode? Ikke brukt æøå? Skal ikke være så mye annet man kan gjøre feil da egentlig.

kloppsi sa for siden:

Jeg fikk samme beskjed og måtte fjerne æøå :-)

kristine89 sa for siden:

Har handlet på iHerb sikkert tusen ganger.
Kan du ta et skjermbilde? Så kan vi se hva som er problemet og hvordan det er fylt ut.

surime sa for siden:

Det har eg opplevd viss eg har prøvd å velje DHL Express som leveringsmåte. Det kan ha noko å gjere med dei norske bokstavane som dei ikkje aksepterer. Eg har ikkje prøvd å fjerne dei for å sjå om det fungerer, men det er jo mogleg. Men uansett: viss du brukar Global Priority Mail (den billegaste alternativet), så fungerer det. (Iallfall for meg.)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.