< Tilbake til oversikten

Gjort noe dumt ... Hjelp meg?

CinL sa for siden:

:( håper det er noen her som kan hjelpe meg.......
Har vært såååå flink de siste 5-6 uker...men nå knakk jeg, og siste en hel pose med sjokolade-peppernøtter (peppernøtter med sjokolade rundt, 250 gram, 70 karb per 100 gram)....
Føller meg så dårlig!!! :hylgrine: kvalm, høy puls, svimmel . . . .hva kan jeg gjøre for å få dette så fort som mulig ut av systemet og hvordan gårjeg videre???

Setter pris på alt hjelp :roert:

Dunderhonning sa for siden:

Huff da. Lei greie. Jeg vet jo ikke så mye om dette, men gjetter på at du kanskje har fått et lite karbosjokk? Tror ikke det finnes noen måte å få det til å gå over fort, men drikk mye vann ialllfall.

God bedring!

Gracella sa for siden:

Det er nok ikke verdens undergang ;), men gå deg en lang tur eller ta en treningsøkt når du føler deg litt bedre.

Så er det bare å putte denne hendelsen i erfaringsboksen, reise seg opp og gå videre :)
Ikke tenk at "nå er alt ødelagt", for det er det ikke!

nellie sa for siden:

Ut og tren!:)

CinL sa for siden:

Tenkte det samme.....drikke vann.

Vet i hverfall at jeg aaaaaldri gjør dette igjen, har lært godt av det her. Er såååå sur på meg selv :realmad:

CinL sa for siden:

Trene??? Ja, man bruker da jo opp karbohydratene, det er sant :o Men mår jeg er kvalm og svimmel??? . . . Åh, what the h.. En bøtte ved siden av og jeg setter i gang. Sees senere.........og tuuuuusend takk for helpen, dere! :D

nellie sa for siden:

Må regne med litt svinn!:)

Changes sa for siden:

Hjelpe deg?

Hvordan skal vi kunne hjelpe deg?

Tar du ikke ansvar for egne handlinger?
Gjort er gjort.

Slutt å tenk på det, og gå videre.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.