Ruggleif sa for siden:
hvordan er det med løk hvis man skal kjøre et mest mulig ketogent kosthold? jeg bruker av og til å lage en slags sildesalat til frokost hvor jeg bruker å ha i en liten rå, gul løk.
Ruggleif sa for siden:
hvordan er det med løk hvis man skal kjøre et mest mulig ketogent kosthold? jeg bruker av og til å lage en slags sildesalat til frokost hvor jeg bruker å ha i en liten rå, gul løk.
nellie sa for siden:
Går helt fint!:)
Gerd sa for siden:
Går helt fint, det skal som allt annet telles med i dagens karbohydrat-kvote på Ketolysekuren :)
Dilly sa for siden:
Det er skarve 5,7 karbohydrater per 100 gram rå løk. Dvs. dobbelt så mye som i blomkål, brokkoli, sellerirot osv.. men det er jo så masse god smak i denne løken, så man trenger jo ikke så kjempemye av den. Synes du bare skal spise og kose deg med løken :)
sånn etterhvert, når du ikke trenger å veie og telle hele tiden (heldige meg) så kan man bare fråtse og kose seg med absolutt alle deilige grønnsaker. Da er det mest poteter, brød, pasta og ris som bør passes litt mer på. Grønnsaker er flottings :-)
Ruggleif sa for siden:
Takk for tilbakemeldinger :) ja. enig. kom til den konklusjon at en skarve løk kan vel ikke skade bare man holder seg stort sett ellers til boka
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.