< Tilbake til oversikten

Hei, alle! (Spørsmål om snacks)

Megisa sa for siden:

Hei, Jeg er skikkelig godtesjuk, Dør snart;P
snart 1 uke på lavkarbo, Men bacongull er det ok? hva med Cola zero? Hvor ofte er det anbefalt og drikke, Føler jeg var avhengig av den! :p

Dunderhonning sa for siden:

Kjenner følelsen! Tror det er med snacks under dette kostholdet som alle andre: godteri spiser vi bare til fest. Sånn en gang i uka er best.

:-)

Elvira sa for siden:

Hvis du holder ut ei stund til så kommer belønninga i form av at søtsuget går over. ;)

BAN sa for siden:

En og en halv uke på lavkarbo nå og ikke antydning til søthunger. Har heller ikke spist eller drukket noe med kunstig søtning da jeg tror det opprettholder søthungeren.

Spinnerette sa for siden:

Det aller beste er å unngå alt av kunstig søtning, da det ofte trigger mer sukkersug (og for mange stagnerer vektnedgang). Hadde jeg vært deg, hadde jeg pent latt det være, ellers er det lett å falle av lasset før du kommer ordentlig i gang! Hvis du føler du "må" ha noe søtt, prøv bringebær med krem, fløte eller yoghurt. :)
Bacongull er OK, dog er de i svart pose tilsatt noe sukker i krydderblandingen.

Megisa sa for siden:

Takk for svar alle!:) Egentlig så har søt suget begynt å forsvinne!:) Egentlig litt godt! :)

Photobscura sa for siden:

Hei, Megisa! :)
Det hadde vært innmari fint om du opplyste litt mer om hva tråden handler om når du forfatter tittelen, så slipper vi moderatorer å endre.

Ziltoidia sa for siden:

Personlig har jeg ingen skrupler mot lettbrus. :p
Ang snacks så kan du jo prøve å lage grønnkål (kale) chips, skulle snacks-cravings melde seg igjen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.