< Tilbake til oversikten

Sykehussuppen?

bibba sa for siden:

Sykehussuppen. Har dere hørt om den, eller prøvd den?

Det er en suppe kokt av buljon, med gulrøtter, selleri, hermetiske tomater, nudeler uten krydret, purreløk, grønn paprika.

Denne skal kokes og rekker til en ukes matrasjon.

Denne skal du spise til alle måltider, morgen, mellommåltid, lunsj, middag...ja hele dagen. Du kan spise den så ofte du vil.

Og etter noen dager skal du spise en stor bakt potet med kryddersmør, og dagen etter 1 stor biff med tomater.

Ikke noen annet. Kan vel drikke kaffe etter 2 dager ?

Spises i 7 dager, så opphold noen dager.

Reklamerer for 5 -7 kg borte i løpet av 1 uke.

Suppen er veldig god, men man blir fryktelig lei etter bare 3 dager.

HP sa for siden:

Denne har vel samme effekt som et fastende sengeliggende sykehusopphold? :snill:

Kroppen slipper vann - og muskler ... 5-7kg tilsvarer vel 1-1,4kg tørr muskelmasse det :eek:

MHM sa for siden:

Grønnsakssuppe uten fett og protein en hel uke??? :( MED høyglykemiske nudler...

Ville nok ikke turt det nei. :nei:

Amica sa for siden:

Og 5-7 kilo i uka?? Er det en ting jeg har lært meg så er jeg mye gladere når jeg går ned rundt 1 kilo i uka, enn når jeg går ned mer..Det sier seg jo selv at 7 kilo på en uke ikke bare er kroppsfett :nei:

Nille sa for siden:

Å hjælpe meg, - jeg som har store problemer med muskelBYGGING fra før hadde vel gått ned 7-8 kg i muskler jeg da !! åhuffamegåhuffameg !!

Emhver "kur" som lover så stor vektnedgang er finfin inngangsbillett til jojo-slanking og ødelagt forbrenning ! (OG minkende muskelmasse !)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.