< Tilbake til oversikten

Samlivsbrudd og lavkarbo

engeljenta30 sa for siden:

hei på dere, ja på torsdag ble det slutt med meg og samboern, ble nesten ikke mat i helga, er så sliten psykisk kjenner jeg, i går slappet jeg av etter jobb og da jeg våknet spydde jeg, vet det er psykisk. men jeg vil virkelig ikke ha det slik.

vi skal fortsatt bo sammen da jeg ikke har råd til å leie her alene. han vet liksom ikke hva han føler lenger.

alt er bare vondt kjenner jeg, kanskje ikke riktig tidpunkt å tenke vekt, men jeg vil ikke ødelegge alt.

Ethereal sa for siden:

Bare gjør så godt du kan nå, ok? Forsøk å ikke trøstespise, men vær snill og raus med deg selv. Du er midt i en krise, bare gjør så godt du kan med maten og ta vare på og fokuser på det utover det fysiske. :klem:

TrillTrall sa for siden:

Uff, ta vare på deg selv nå (og det gjør du ikke ved å stupe ned i en haug med karbohydrater) og vit at det med bolig og sånt - det går seg til. :klem:

Marella77 sa for siden:

Så trist! Skjønner at det blir tøffe dager fremover nå. Vær din beste venn mot deg selv, bruk tiden til å sørge og til å se nye veier... Lykke til!

engeljenta30 sa for siden:

tusen takk dere, vi bor fremdeles sammen, vi håper at ting skal ordne seg, men vi får ta tiden til hjelp, matveien har ikke gått helt bra, prøvde få i meg noe mat i barnehagen, men nei, kom opp igjen.

men jeg vet at jeg må komme meg på rett kjøl igjen, altså lavkarbo, har gått litt opp, men hadde mensen nå i 6 dager så alt kom liksom på en gang, men har så lyst å ned noen kg til 28 mars da jeg skal synge i bursdagen til min mor 29 mars, skal få med meg eksen ut hver dag og gå en tur og, elsker å gå turer, investerte i vekter og, skulle jo komme skikkelig i gang med hjemmetrening også skjer dette, huff kroppen er sliten kjenner jeg, sover dårlig også, får ikke i meg vann, men viktig kjenner jeg å begynne å gå turer, både psykisk og fysisk

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.