< Tilbake til oversikten

Iherb og freebies - kommer verdien av freebies med på pakken?

Soldamen sa for siden:

Når dere bestiller fra Iherb, kommer verdien av freebies med i totalsummen på utsiden av pakken?

Soldamen sa for siden:

Trenger også tips ang vanilje pulver på iherb..

LMPH sa for siden:

Nei, verdien av freebies inkluderes ikke i totalsummen utenpå pakken.

Hva gjelder vaniljepulver, synes jeg ikke Iherb har et særlig godt utvalg. Foretrekker selv Økosjokolade sin, som koster omtrent kr. 90 for 30 gram, ettersom denne er god på smak og tilgjengelig i de fleste helsekostforretninger. Ellers er også Sana Bona sitt vaniljepulver et godt alternativ. Denne er blant de aller beste jeg har smakt, men er til gjengjeld betydelig dyrere.

MrsM sa for siden:

Iherb har i hvert fall ett godt vaniljepulver: Pure Vanilla powder fra Sunfood. Koster litt, men likevel mye mindre enn tilsvarende mengde her hjemme.

Yrla sa for siden:

det gjøres feil, ved to anledninger har de skrevet feil på min pakke og den har blitt stanset i tollen og jeg har blitt krevet betaling. Da har jeg skrevet epost og lagt ved bevis fra hva jeg har betalt på iherb. og posten trekker da beløpet tilbake og du kan hente pakka gratis. Den ene gangen var frakt inkludert i prisen, den andre gangen var rabatt regnet med i totalsummen. Men altså, det er ikke noe å bli engstelig for. Det står jo på iherb hva du har betalt. Bare klikk og se på "reorder".

thessis sa for siden:

Takk, det er godt å vite at det er en lett sak å ordne opp i, dersom f.eks. Freebien er kommet med i totalsummen!

Yrla sa for siden:

Ja, posten er kjappe med å svare og rette opp om man bare kan dokumentere feilen. Noe som er enkelt å sende på epost ved å kopiere fra iherb. Jeg har gjort det 3 ganger. Husk; ikke hent pakka (ikke betal og forvent penger tilbake) før det er rettet opp i og posten sier du kan hente uten å betale noe.

Photobscura sa for siden:

Forresten - hva angår vaniljepulver, så kan man faktisk lett lage det selv! Kjøp vaniljestenger, ha de liggende ute (gjerne i nærheten av en varmekilde, f.eks. en panelovn) til de er helt tørre. Og så er det bare å knekke dem i mindre biter og kverne opp (i en mikseboks til stavmikser, med en kaffekvern, mandelkvern e.l.) og putte pulveret i en tett beholder. Tadah!

Yrla sa for siden:

vaniljepulver finnes også å få kjøpt på ebay. Jeg fant det der.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.