Tropicana sa for siden:
Jeg har ikke prøvd dette enda, men tenkte å gjøre det imorgen med en pepsi max. Har noen prøvd dette tidligere?
Tropicana sa for siden:
Jeg har ikke prøvd dette enda, men tenkte å gjøre det imorgen med en pepsi max. Har noen prøvd dette tidligere?
mereo sa for siden:
3timer og 15 min er ganske lenge å vente.
Holder meg til milkshake - isbiter, fløte, ett egg og 2 scoops med sjokolade proteinpulver. Swiiiiirl i blenderen og ferdig.
Tilsett kald kaffe dersom man vil ha moccamilkshake.
nellie sa for siden:
Eller kjøp en slushmaker!:D Hell i drikke, klemklemklem, slush.
mereo sa for siden:
Eller det :P Glemmer å ha min i fryseren når jeg får lyst på :/
nellie sa for siden:
Jenta mi elsker den. Vasker den med en gang hun har slurpet i seg, og setter den rett inn i fryseren igjen.:)
mereo sa for siden:
Må lære meg den fryser biten :P
TrillTrall sa for siden:
Det er disse de har på Jernia dere snakker om? Disse "gummikrusene"? Funker de altså? Hm... Kanskje det er et par tenåringer som får en liten sommergave...? :)
nellie sa for siden:
Ja, de funker!:) Best med saft.
Cyan sa for siden:
Jeg kjøpte en slushymaker i fjor, forsøkte da med pepsi max som jeg hadde ristet ut kullsyren av. Ble bare en isklump. Så skulle jeg prøve her om dagen med fun light. Funka ikke i det hele tatt så jeg lurer på om koppen har blitt ødelagt etter å ha stått urørt i skapet i et år. Mener å huske at det var en slags væske mellom de to plastlagene. Stemmer det? Det var uansett ikke det i den koppen nå, og den kjentes ikke "riktig" ut, så jeg antok den var ødelagt og har rett og slett kasta den :p
nellie sa for siden:
Væsken er vel det som fryser og gjør det mulig for saften å bli til slush.:)
Cyan sa for siden:
Ja, var det jeg antok. Så da har vel min vært lekk tenker jeg.
Yonah sa for siden:
Om væsken du hadde i frøs for fort så var den i allefall ikke ødelagt. Men akkurat som med en del boller til ismaskiner som kan oppbevares i kjempekald fryser, så kanskje den trengte noen minutter på kjøkkenbenken før du helte i væske?
Om vår dypfryser feks står på maks, så må bollen til ismaskina stå ute opptil 15 min før jeg kan helle noe i den, ellers fryser det fast til kanten så vispen ikke kan gå rundt og isen bli frosset under kontroll.
Cyan sa for siden:
Det var i fjor den frøs for fort. Siden da har den stått urørt i et kjøkkenskap, og antakelig lekket ut den væsken. Nå var det ikke antydning til litt slush engang, og da hadde den ligget over natta i fryseren.
Hab1958 sa for siden:
. Jeg er helt ny her, og vet ikke helt hvordan dette fungerer enda. Syns milkshaken din høres god ut, men hva slags pulver bruker du som smakstilsetting? Går det an å bruke f.eks frossene bringebær?mereo sa for siden:
Ja, men jeg hadde ikke i egg da jeg gjorde det med bær, da blei det mer tynt flytende.
Jeg brukte ett sjokolade protein pulver fra iherb. Kan skrive ned hva det heter i morgen når jeg har kommet hjem :)
mereo sa for siden:
Bruker dette: www.iherb.com/HealthSmart-Foods-Inc-Chocolite-Protein-Chocolate-Supreme-14-7-oz-418-g/29968#p=2&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=atkins&rc=48&sr=null&ic=43
(For de som lurer så er det ikke med sånn "jeg tjener penger på deg link")
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.