Sist jeg spiste lavkarbo brukte jeg en kjekk app for Palm-telefoner men nå har jeg en blank og fin andoid. Er det noen som har kommet over en app til å logge fett/protein/karber?
Har forsøkt å søke på Google Play men finner mest apper med oppskrifter. Jeg ønsker meg en logg.
Mitt problem med MyFitnessPal er at du kan legge inn egen mat. Men du må oppgi en porsjon (serving) og så angi næringsinnholdet per porsjon. Tungvindt for europeere.
I min gamle app angir du næringsinnhold per 100 gram og så kan du definere flere porsjonsstørrelser f.eks. teskje og spiseskje og desiliter.
Jeg bruker Lifesum delvis på web og delvis på mobilen. Men ser at jeg får helt forskjellige verdier for Nutrition Intake på de to dingsene. Prøvte å logge ut og inn begge steder men det hjalp ikke.
Er det noen som har slike erfaringer? Vil det gå seg til? Eller skal man bare bruke en av de?
Den er fortsatt ute av sync - dvs. mat jeg legger til på mobilen dukker opp på webben, men makroene på webben insisterer å være på 6:35:59 karber:rpoteiner:fett men det er jo alt for mye proteiner og lite fett. På mobilen er det korrekte tall.
Og prosentene under "your intake" er jo korrekte og det er jo viktigst. Så får det heller våge seg at webben klager over at jeg ikke når målene mine. :rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.