< Tilbake til oversikten

Ferdige lavkarbobrød i Oslo?

Nupsida sa for siden:

Hei!

Jeg og kjæresten reiser til Oslo i natt og vi blir der til mandag.
Vi skal bo på et hotell uten muligheter for frokost og for å unngå og måtte bruke masse penger på å kjøpe alle måltider ute lurte jeg på om noen har forslag til et lavkarbobrød man kan kjøpe som er ferdig stekt?

Siden jeg går på ketolyse er det greit om det er minst mulig karber i :)
Kommer til å spise dette til frokost så blir ikke bare brød løpet av dagen hehe!

Vet at Rimi (her hjemme ihvertfall) har et brød med veldig lite karbohydrater i, men hvor kan jeg finne en Rimi i Oslo? Helst så sentralt som mulig da jeg ikke er alt for godt kjent der :P

Hadde vært supert med andre tips som omhandler lavkarbo, alt fra resturanter til butikker der de selger lavkarboting:)

Rin sa for siden:

Det er en rimi på oslo s, sånn, øh, ved siden av togsporene.

Nupsida sa for siden:

Det stemmer! Vi kommer jo inn med tog tidlig morgen så da er det jo perfekt :)

Photobscura sa for siden:

Kan du ikke kjøpe med deg/bake og ta med? Ellers vet jeg Baker Hansen selger lavkarbobrød. De har filial både i Lille Grensen og i Stortingsgaten. Rimien som Rin snakker om ligger vel rett innenfor inngangen til Oslo S. når man kommer fra bruen mellom der og Galleriet.

index sa for siden:

Ellers så pleier jo ofte Spar, Meny etc. har varmmatdisker med kyllingvinger, lår, nakkekoteletter etc. Godt å spise kaldt eller lunkent denslags også.

Carisma sa for siden:

Det hos baker Hansen er ca tusen ganger bedre enn det hos Rimi...

smoothieboy sa for siden:

Hva med å lage en wrap med kinakål med grønnsaker og litt kjøtt inni? Du kan bruke seterrømme som dressing med f.eks. en god chilisaus i.

Venelite sa for siden:

Er det ikke hvetemel i det karboreduserte brødet hos Baker Hansen?

Nupsida sa for siden:

Kjøpte meg det på Rimi og har holdt seg godt :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.