Jeg er nå ferdig med en uke i fase 1. Har ikke helt bestemt meg for hvor lenge jeg blir der, men lørdag er jeg nødt til å ta en fase 2 dag da jeg skal ut og spise. Håper jeg finner mat som egner seg for meg :confused:
Hvor lenge var eller planlegger du å være i fase 1 og 2? Og for dere som har erfaring fra før - hvordan blir det med vektnedgangen i fase 3?
Jeg var en måned i fase 1 og 2 måneder i fase 2. Er nå i 3A. Der har jeg tenkt å være til jeg skal begynne å stabilisere. Erfaringen min fra forrige gang på eurodiett var at vektnedgangen stoppet i fase 3B.
Jeg var 30 dager i fase 1, 60 dager i fase 2, 30 dager fase 3 a, 30 dager i fase 3b og 10 dager i fase 3c før jeg igjen startet i fase 1. Planen er å være 30 dager i fase 1 og 60 dager i fase 2 så får jeg se hva jeg gjør etterhvert. Min erfaring fra første runde var at nedgangen var litt ujevn, men det tror jeg er helt naturlig; kroppen holdt rett og slett litt igjen i enkelte perioder. Men det er viktig å holde ut. I fase 3 b hadde jeg faktisk en nedgang på 1 kg i uka og det overrasket meg. Kanskje var det at jeg sluttet helt med funlight, eller at styrketreningen ga utslag på forbrenningen. Jeg hadde forberedt meg på at nedgangen kom til å stoppe opp etterhvert, men det gjorde den altså ikke. :)
Jeg skal være 4 uker i fase 1. Så er det planlagt 60 dager i fase 2. Jeg synes det høres helt uutholdelig ut med 60 dager i fase 2, så får bare se hvordan det går. :rolleyes: Håper jeg greier det, men er litt usikker.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.