Vi var i bryllup i København, da spleiset alle gjestene på et gavekort på det stedet brudeparet ønsket seg mest gaver (fordelte et på Hifi-klubben og et på house of Oslo), så brudeparet ikke trengte å dra med seg masse ekstra bagasje hjem. Veldig grei ordning for alle.
Syns penger er bare jobb, du må jo f.eks betale en hel haug for å få lov å sette dem i banken.
Pengetre er jo artig, en god bok med sedler innimellom sidene? (fordrer kanskje at beløpet er av en viss size..) Veksle inn til fem- og enkroninger og træ på en tråd? Skattekiste? Et førstehjelpsskrin? Sedler i en ballong?
Brudeparet ønsker seg KUN penger å har ikke lagt ut noen ønskeliste noe sted. hehe :( jeg vil gjøre noe artig med pengene, er så kjedelig å gi bort en konvolutt...
Hvis de kun ønsker seg penger burde de jo heller opprette en konto, så kan folk kun gi et gratulasjonskort i tillegg til innskudd på konto. Ring forlover og hør. :)
Passer kanskje ikke til bryllup, men vet at søster har puttet en seddel inn i en ballong, og så blåst opp ballongen. Knyttet et fint bånd på den, sammen med en kjærlighet på pinne, og så har barna fått med denne og gitt bort i barnebursdag.
Åh, penger i ballong var en kanonidee! :D Noen tips til hvordan jeg kan få inn 30stk femtilapper? Ser for meg at det kan bli vanskelig siden de må inn før den blåses opp ;) Siden det ikke går å krølle en og en å putte i en slapp ballong, bør man vel nesten bare rulle de sammen til en pølse, og riste når ballongen er fylt med luft?
Med mindre det er et poeng at det skal være akkurat 50-lapper er det kanskje bedre med en 500 og en 1000? Men jeg antar det er en grunn til pengevalget. :)
Grunnen til at det blir 50-lapper er pga fargen, grønn er en av hovedfargene ;) Men blir det vanskelig å få inn i ballongen får jeg veksle til store sedler isteden.
Siden det er til bryllupp syns jeg ikke det tar seg ut å komme med 30 ballonger, hadde det vært en bursdag hadde det gått bra. Det er min mening..
Klart man må ha gjennomsiktige ballonger, det mener jeg er hele poenget ihvertfall,dekorativt og "fint". Hehe :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.