< Tilbake til oversikten

Starte igjen etter lang pause ...

moniq sa for siden:

Heisann!

Har vært medlem her lenge, men ikke aktiv på noen år.
Fjernet galleblæra for 9 år siden og har slitt med å komme i gang med lavkarbo på grunn av fett. :(
Har i mellomtiden fått barn og gått opp alle kiloene jeg gikk ned før jeg operete bort galleblæra. Forsøkte meg noen ganger med lavkarbo etter fødsel, men det fungerte ikke. Vekten rikket seg ikke, men mulig jeg ikke ga det nok tid før jeg ga meg. :o

Begynner å føle for å teste ut lavkarbo igjen nå, etter noen Grete Roedekurs som ikke akkurat ga de mest hårreisende resultater.:mad:

Er det noen som har startet opp igjen etter flere års pause? Er det noe jeg må være klar over eller er det noen som har noen gode tips til meg? :)

Hevingen sa for siden:

Hei på deg. Jeg har hatt noen års pause selv. Startet opp i desember igjen. Forrige gang gikk jeg ned 15 kg. Denne gangen håper jeg på mer. Har lagt på meg det meste fra sist gang.

Jeg ønsker deg lykke til.

Hedda:) sa for siden:

Du kan jo spise lavkarbo uten å pøse på med massevis av fett, feks Fedon-aktig kosthold. :)

Jeg ønsker deg masse lykke til! :)

moniq sa for siden:

Takk for svar :)

Jeg tenkte meg fettredusert, ala Fedon så går nok for det. Blir fremdeles kvalm av for mye fett i ett måltid.

Har kraftig endometriose så jeg håper dette skal hjelpe litt på smertene :(

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.