< Tilbake til oversikten

30 kg lettere og deler gjerne!

#1

Budeiea995 sa for siden:

Hei!
Noen av dere husker meg kanskje? Jeg var her inne og spurte masse for 2,5 år siden. Kokk av yrke, men helt uopplyst når det gjaldt dette.
Jeg fikk mange gode svar og fant masse flotte oppskrifter her inne.
Nå vil jeg gi tilbake til andre som trenger hjelp og/eller inspirasjon.

Ta en titt på Solskinnsmat.com eller lik gjerne min facebookside å få oppdateringene som kommer.

Tusen takk for at dere hjalp meg da alt så mørkt ut. Nå 30 kg lettere er livet helt herlig!

Solskinnshilsen fra
Ruth-Elin Bergum Sveinall


#2

Vibeke-67 sa for siden:

Fantastisk prestasjon! Gratulerer så mye :heia:


#3

Budeiea995 sa for siden:

Tusen takk!
Ja for å være ærlig så er jeg helt enig med deg. Hadde jo håpet, men aldri tanker om dette resultatet. Storfrnøyd og veldig tkknemmelig for fantastisk hjelp her inne!!!


#4

Gerd sa for siden:

Fantastisk!!! Gratulerer så masse :heia:


#5

Ethereal sa for siden:

Oj! Utrolig flott prestasjon, både med vekttap men også hvordan du har forent kunnskapene dine om mat og matlaging fra kokkebakgrunnen med de nytilegnede om lavkarbo- FLOTT blogg! (og jeg finner ikke noe nyskapende eller givende i matblogger flest, og oftest ikke i lavkarbo/slankeblogger, men denne var skikkelig fin! Kommer til å følge deg! :)


#6

senka sa for siden:

Grattis, godt jobba :heia:


#7

Budeiea995 sa for siden:

Så koselig å høre! Nå ble jeg glad, tusen takk!!!:)


#8

Budeiea995 sa for siden:

Tusen, tusen takk!!! :)


#9

annex sa for siden:

Blir utrolig imponert av deg, du er så positiv og har så kjempefin blogg at det skikkelig varmer mitt hjerte! Gratulerer med det fine resultatet, og alt du deler på blogg og facebook som er til skikkelig bra inspirasjon!


#10

Budeiea995 sa for siden:

Tusen, tusen takk. Blir helt rørt jeg over slik flotte tilbakemeldinger!!!!
Om dere er innom på siden setter jeg stor pris på tilbakemeldinger og gjerne hint om dere ville gjordt det på en annen måte :)


#11

St. Cecilie sa for siden:

Gratulerer og så fin blogg! Denne skal jeg sette meg ned og lese gjennom når jeg er hjemme fra jobb. Tomler opp!


#12

Budeiea995 sa for siden:

Så bra! Velkommen skal du være!!!


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.