Hei! Jeg er helt ny på lavkarbofronten og trenger derfor litt hjelp fra deres kloke hoder :) Prøvde å søke litt her inne, men fikk egentlig ikke helt svar på det jeg lurte på.
Det står at den er glutenfri. Er den litt "tillatt" da eller? Evt noen tips om en soyasaus jeg kan kjøpe? Fordi jeg fant et blogginnlegg om ei som hadde kjøpt lavkarbo soyasaus. men det står ikke hvordan merke det er, pluss at jeg ikke kommer meg til sandvika... charlotte1987.blogg.no/1300222709_lavkarbo_innkjp_masse.html
Huff. Føler meg litt dum nå. Jeg leser om lavkarbo samtidig som jeg spiser og lærer. Så beklager om svaret er helt åpenbart :p
Haha, nå ble jeg faktisk usikker på hvorfor jeg har tenkt at det var fyfy. Herregud. Jeg er litt forvirret idag. Takk for at dere er så søte og svarer.
Men egentlig rart at det ikke er diskusjoner om humle og øl, siden humlen som brukes også tilfører kroppen østrogen. Det er jo bla derfor menn kan få bobs av å drikke øl...
Ah - godt å vite! Ikke at jeg har i meg mengder med soyasaus akkurat, men når jeg woker laks så er det deilig med en liten saus laget av soyasaus, østerssaus, chili og lime/sitronsaft over de siste sekundene i panna. Mmmm... :sikle:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.