< Tilbake til oversikten

Oppkast og lavkarbo

Newstart sa for siden:

Hvordan har dere det når dere får omgangssyken? Jeg har hatt oppkast og diare i to dager, kastet opp med glede denne gangen når sant skal sies. For jeg regnet med at vekten ville vise meg et mindre tall, men så feil kan man ta hehe....:p
Vekten viser ingen nedgang den likevel, og jeg er fortsatt uggen og småkvalm så jeg spiste meg bare en brødskive til frokost. I går spiste jeg også to brødskiver.
Klarer dere å gå rett på lavkarbo/ketolyse etter en slik omgang? Jeg klarer ikke å starte med egg eller det jeg vanligvis spiser. Æææsj. :mad:

Inguz sa for siden:

Jeg var syk for kort tid siden, og det første jeg spiste var baconkrisp og nøttemix mens jeg drakk Farris til. Det gikk bra, og jeg fikk i meg salt og fett, fikk snackset litt, og unngikk å ødelegge ketose/samle vann i kroppen. Dagen etter det igjen spiste jeg som vanlig ketogent.

Newstart sa for siden:

Hmmm jeg orker ikke synet av noe annet enn tørre brødskiver jeg etter noe slikt...:o

Photobscura sa for siden:

Jeg har kun hatt omgangssyken én gang på lavkarbo (på sju, åtte år - lykkelig forskånet som barnløs? :D), og da "levde" jeg på fiberhusk med smør og farris. Gikk greit, det. Var liksom ikke så opptatt av å kjenne på sulten, og kjøttmat og denslags fristet jo ikke. Brødskiver, kjekt etc frister aldri.

Cyan sa for siden:

Jeg spiser typisk wasa fullkornsskorper med smør og drikker farris når jeg er sånn dårlig (som heldigvis ikke er så ofte). Det er det eneste jeg orker når jeg er kvalm, og var også det jeg levde på i første trimester da jeg gikk gravid :rolleyes:

Pearl sa for siden:

Jeg spiser det kroppen klarer å beholde. Det er som regel ikke lavkarbo. Så fortsetter jeg med lavkarbo når jeg er frisk igjen.

BenteR sa for siden:

Her bruker jeg tørket kjøtt om jeg er kvalm......

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.