< Tilbake til oversikten

Lavkarbo og tung styrketrening i praksis

Jean1986 sa for siden:

Wow:) imponert!!!

milena sa for siden:

Fantastisk dame! All respekt. Jeg og vil og skal!

langaard sa for siden:

Milena, det du vil, får du til!!:) Jeg har aldrig vært overvektig, men muskelløs:)
Nå nærmer jeg meg muskuløs:D

milena sa for siden:

Hihi, langaard, derfor jeg sier at jeg vil og jeg SKAL. Føler at jeg må kaste vekk den der "jeg vil så gjerne", og "hvis jeg bare kunne fått det til". Nå skal jeg! Jeg er overvektig men ikke sååå mye som da jeg begynte. Og muskuløs skal jeg bli!

Nupsida sa for siden:

Har fulgt Helene lenge nå og er så imponert over henne! Skikkelig motivasjon for oss som er sykelig overvektige! Jeg har selv sagt nei til slankeoperasjon og har i perioder lurt på om det var det rette valget, men ved slike resultater er jeg glad jeg sa nei!

langaard sa for siden:

:stortsmil:visemuskl:heia:

pådetfjerde sa for siden:

Jeg er så imponert! Det er krevende å endre så radikalt på livet sitt, stor applaus til henne og alle andre som tar valget! :)

sonim sa for siden:

Jepp, hun var nok en av oss her inne på lavkarboforum, meeen tror ikke hun er her lengre nå nei. Ble vel mer en "fitnessblogg forumbruker" etter "-60kg" ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.