< Tilbake til oversikten

Fedon-start januar 2014

Drømmepie sa for siden:

Hei hei

Fikk en bok i posten igår fra Fedon Lindberg og har tenkt til å følge dette kostholdet.....

Noen flere som holder på? :)

Slegg sa for siden:

Hmm, her var det ikke mange...

Hedda:) sa for siden:

Jeg går på Eurodietten nå, med oppfølging på Fedon-klinikken. Når den kuren er over, skal jeg over på normal, sunn og god mat; Altså Dr. Lindbergs kosthold. :)

Mona S sa for siden:

Jeg skal starte med Fedon nå. Har holdt meg til det før og trives veldig godt på dette kostholdet!

Drømmepie sa for siden:

Så fint å se flere her :)

Begynner skikkelig idag :) Lagde med søtpotet-suppe i går og lagde så mye at jeg har til frokost og lunsj idag.....

Spiste bare en skål til frokost, men er veldig mett fortsatt :) Etter 2 timer :ja:

Jeg regnet på siden til Fedon at hvis jeg følger kostholdet i ca 7 mnd så vil jeg gå ned det som er målet. Altså 20 kilo :ja:

Så her er det bare å ta tak! :ja:

Hedda:) sa for siden:

Lykke til! :)

Drømmepie sa for siden:

Tusen takk :D

Har godt veldig bra idag.... Kost meg med sunn mat og føler meg passe mett og fornøyd :p

Jean1986 sa for siden:

Hvilken bok kjøpte du? vurderer å begynne med fedon selv:)

Wowo sa for siden:

Hmm, jeg gleder meg til jeg er ferdig med diettlivet og kan leve på et Fedonkosthold jeg også. Sukk..:sikle:

maristjerna sa for siden:

Melder meg på her. Startet på ketolysekuren for ca 1 måned siden, men det funka dårlig for meg. Alle de forbudte varene var det jeg hadde lyst på. Skal "bare" ned 7 kg, men har stor tro på Fedon :) ja til litt frukt og mer grønnsaker :)

Drømmepie sa for siden:

Får dra opp igjen denne :D

Hvordan går det med dere? :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.