Tetra sa for siden:
Jeg har en kladd og noen stikkord til en tale til bruden. Men jeg vet ikke helt hvordan en tale skal bygges opp osv. Vurdere å sende inn til noen som kan dette. Noen som har noen å anbefalle?
Tetra sa for siden:
Jeg har en kladd og noen stikkord til en tale til bruden. Men jeg vet ikke helt hvordan en tale skal bygges opp osv. Vurdere å sende inn til noen som kan dette. Noen som har noen å anbefalle?
TrillTrall sa for siden:
Biblioteket har helt sikkert flere bøker om bryllupstaler og andre taler - helt gratis. :) Og det er mer sjarmerende med en litt haltende selvskrevet tale enn en som kanskje litt tydelig er kjøpt.
Kitt sa for siden:
Jeg skrev talen på rim da jeg var forlover.
Begynte med hvor lenge vi hadde kjent hverandre og så litt om alt frem til brylupsdagen og siste vers om fremtiden, utbringe skål osv.
Kom aldri ut av det fordi det rimte og fikk mye skryt.
God ingen så knærne mine under bunadskjørtet. De skal som bare det!:p
Tror jeg ville syns det var litt rart å lese opp en tale jeg ikke hadde skrevet selv.......
Licota sa for siden:
Jeg kjenner ei som skriver taler og dikt og sang på oppdrag. Hun er flink og har referanser også. Send meg en pm så videreformidler jeg :)
Tetra sa for siden:
Jeg har skrevet en "tale" selv, men jeg synes ikke den duger. trenger hjelp til slutten og for å få det formulert riktig ;) Synes det er med et ark med stikkord, enn en tale :p
Også har jeg aldri vært i bryllup før så jeg veit i grunn ikke hvordan det er vanlig å legge frem en sånn tale. Er også redd det skal virke masseprodusert om jeg bestiller, derfor jeg lurer litt på hvordan erfaringer rundt dette er. Også tenker jeg at om "hjelperen" bruker min "kladd" så blir det ikke så upersonlig.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.