be10na sa for siden:
Noen som vett om det ikke er lurt ? :) avhengig når det er jul :)
be10na sa for siden:
Noen som vett om det ikke er lurt ? :) avhengig når det er jul :)
nellie sa for siden:
Spørs hva slags lavkarbo.:) Ketogen lavkarbo: helst ikke. Litt friere versjoner: ja, med måte.:)
sveander sa for siden:
som jeg har sagt før, jul er jul. Men jeg begrenser clementiene. bestem deg for 1 per dag. frukt inneholder joen del fruktsukker så...
index sa for siden:
Frukt er stort sett sukker og vann. Jeg spiser det likevel i blandt, da jeg har sett at jeg likevel går ned i vekt. Og jeg liker frukt. Men jeg prøver å begrense meg til max 2-3 om dagen. En frukt for mye, så kommer sukkersuget som om jeg skulle ha ropt på det. Skal ikke stort til...
Filifjonka sa for siden:
Det er ca 5 g kh i ei klementin.
be10na sa for siden:
takk for svar :) då ska eg klara å holda mg te ei om dagen :)
Newstart sa for siden:
Det står at du spiser generell lavkarbo å da går det jo greit. Det er jo ikke lenge til julen er over og en clementin er jo ikke det verste man kan ha i seg. :D Syns jeg....
sylwester sa for siden:
Nå finnes det jo klementiner som er fra 4 til 13 cm i diameter så en gjennomsnittlig en er nok 5g :-)
Jeg spiser faktisk kun noen båter (opptil en halv) når andre spiser klementiner inntil videre, men pleier å spise en hel en enkelte dager :)
streber sa for siden:
Jeg spiser frukt, men aldri uten noen få mandler/ paranøtter e.l. Samtidig. Dette for å få et bedre sammensatt mellom måltid/ unngå rask blodsukkerstigning. Fått tips om det fra lege:).
index sa for siden:
13 cm? Da snakker vi meloner, ikke klementiner! Jeg kan spise både 3 og 4 på en god dag, men ikke hver dag selvsagt. Det kommer litt an på retning, hvor mye karbo du ønsker å innta.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.