Kiro sa for siden:
Hvor mange måltider er vanlig å ha på lavkarbo? Jeg merker at jeg varier mellom å spise 2-3 måltider, alt ettersom om jeg har tidlig eller senvakt. Hvordan er det med dere?
Kiro sa for siden:
Hvor mange måltider er vanlig å ha på lavkarbo? Jeg merker at jeg varier mellom å spise 2-3 måltider, alt ettersom om jeg har tidlig eller senvakt. Hvordan er det med dere?
Ziltoidia sa for siden:
Ja, det er noe sånt hos meg også.
Frokost og Middag er garanterte. Lunsj kan være alt fra stort til smått. Jeg tar meg muligens en yoghurt til kvelds, men det kan neppe kalles et måltid.
sylwester sa for siden:
Jeg spiser alltid 2 måltider.
I tillegg til dette kan det hende jeg spiser litt pålegg på morgenen sammen med tranen. Enkelte ganger tar jeg bare tran. Vet ikke om det kan telle som et måltid :)
nellie sa for siden:
3-4-5
Et før trening.
Frokost/lunch
Mellom
Middag
Kvelds
Kvelds og førtrrningsmat utgår av og til.
Photobscura sa for siden:
Stort sett to, i blant tre.
senka sa for siden:
Alltid 2 måltider :)
langaard sa for siden:
Til vanlig bare et måltid :)
senka sa for siden:
:confused::)
langaard sa for siden:
Det er stort, da ;)
Carisma sa for siden:
Fra 0 til 4, men som regel 3.
Yonah sa for siden:
Fra 2-5, spiser når jeg er sulten, ofte blir det 3 måltider og kanskje et litt mindre et ettersom når mannen kommer hjem, hender jeg spiser lunsj kl 12 og da blir middag kl 19 litt lenge i mellom, jeg spiser ikke så store måltider.. Å spise kun en gang om dagen blir for lite for meg, fordi jeg elsker å lage mat rett og slett. Og når man har barn er jo det litt lite sosialt( jeg har to barn med spiseproblemer, en mor som hopper over mat går ikke).
Jeg regner tran+ ostebiter som måltid, det er jo mat.
Newstart sa for siden:
Blir som regel fire her :D
wirow_84 sa for siden:
To. Et par ganger i uka blir det tre. Gjerne når det skjer noe i helga e. l.
sonim sa for siden:
4-5.
frokost, lunsj, middag og kvelds. i tillegg gjerne et måltid etter trening.
timich sa for siden:
Samme her. Og ellers hvis jeg er sulten innimellom:p
Nupsida sa for siden:
Jeg prøver å spise frokost, lunsj, middag og kvelds, men jeg har blitt så sløv på å huske det! Sånn som idag spiste jeg brente mandler til frokost, en atkinsbar til lunsj, god middag også blir det brente mandler og litt Cocosasjokolade til kveldskos. Ingen grønnsaker idag :/
Mimou sa for siden:
jeg vingler mellom to og fire. KOmmer helt an på hvor mye fett jeg spiser til frokost. Tror jeg da. Får vel bli litt mer erfaren før jeg uttaler meg bombastisk :rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.