< Tilbake til oversikten

Flere NM'ere her inne mon tro? Hilsen nysgjerrigper Carbokiller

Carbokiller sa for siden:

Så klart har alle muligheter for å være anonyme og skal ikke presse noen til noe annet.....men.... lurer på egentlig: Hvor mange Nm'ere er vi her inne? Mener å kjenne igjen noen. Noen som kjenner igjen meg???

(NM=Nybakt mamma-sidene)

Maz sa for siden:

Bruker samme nick jeg og har link hit i NM signaturen min så at jeg er NMer er vel ingen hemlighet. Håper jeg har dratt med meg noen.

Om jeg kjenner deg igjen? Har ikke tenkt over det før nå men nå må jeg vel begynne å jakte...

HP sa for siden:

La til en undersøkele jeg, siden du sa vi kunne være anonyme... :p

Jeg er innom der å leser, madammen er flittig der... ;)

Skorpia sa for siden:

Nei jeg er nok GM jeg:D

Iset sa for siden:

jepp jeg er der inne:) var imidlertid mer aktiv på snartmamma, og er mer på dinbaby.com enn åå NM. men jeg er jo litt aktiv da, for jeg har jo over 500 poster. la nettopp ut en fæl link på "utenfor tema", sjekk den :eek: .

og ja, kjenner deg igjen derfra ;) og Maz selvsagt:)

Anitra sa for siden:

JA..jeg er en NM'er :) Har t.o.m vært moderator der inne i over ett år. (Men ikke nå lengre) Har fulgt sidene siden starten i november 2001 :) Og Maz kjenner jeg igjen :)

Miriam sa for siden:

Joda jeg er fra NM ;) men her har jeg et annet nick er forresten fra samme by som Maz

Zoë sa for siden:

Ja- jeg har det samme nicket begge steder.

Carbokiller; det var en her inne som skrev at hun hadde lest så mange fine innlegg av deg på NM, og da ble jeg litt nysgjerrig, vet du! Hva er nicket ditt på NM?

turid sa for siden:

Jepp, jeg også.

Har vært med siden tidlig fra snart gravid. I 1998 eller noe sånt...:o

Vippa sa for siden:

:ja: Jeg også!

Albertine sa for siden:

Jeg er ikke akkurat anonym da, med samme nick begge steder. Og nå lurer jeg på hvem Miriam er, som er fra samme by som meg.

Nooria sa for siden:

Ja jeg er også inne på NM. Har samme nick også ;). Maz det var signaturen din som førte meg hit. Takk for det!!

Miriam sa for siden:

Ja jeg må også gi Maz æren av at jeg fant veien hit inn.:)

Miriam sa for siden:

Nå kan du gjette nå;) Et stikkord "sang" mere sier jeg ikke.

Albertine sa for siden:

Da tror jeg at jeg vet det.

Miriam sa for siden:

:_plystre:

Jøss... vi begynner å bli mange her inne fra NM jo!! Skikkelig hyggelig! Kanskje begynne en underavdeling av NM her inne? HVor vi kan diskutere.. hvordan lage Atkins/Fedon mat med sulten unge hengende i skjørtene, svare undvikende på spørsmål hvorfor man ikke kan spise poteter lenger, ovenfor nysgjerrig lite barn.

Koselig å se dere damer!!

HP sa for siden:

"Barns kosthold" heter den undergruppen... :p
Den ligger rett under "karbohydratkontroll generellt... ;)

Til HP
Nei, tenkte ikke på barns kosthold. Tenkte mer i humoristiske former, som en liten spøk, det med å leve på Atkins og samtidig være mamma! Du vet.... stå der med diare og bæsjebleier til anklene og samtidig skal være fantasifull å klare å lage noe spennende Atkins-mat. Eller huske å drikke når ammetåken ligger som tjukk graut rundt hodet, selv to år etter fødselen....

HP sa for siden:

Der er absolutt rom for det også da... :p

cemi sa for siden:

Jeg kommer fra nm.

Donkea sa for siden:

Jeg er NM'er. Det var på signaturen din jeg fant dette forumet. Jeg har ikke samme nick, siden det var opptatt her.

HP sa for siden:

Maz sin signatur mener du vel? :)

Solferino sa for siden:

Jeg slenger innom av og til men skriver sjelden noe der er vel for det meste på barnimagen og snartmamma av og til innom på DB. Jeg er mest innom på barnimagen og det er fordi jeg har så utrolig lyst på en til:confused: , men nå er jo det litt dumt når jeg holder på med introduksjonsdelen. Huff det ble et langt teit svar var jo ikke det du lurte på, men jeg kjeder meg litt i kveld:p .

synne sa for siden:

Jeg er aktiv på NM, men under annet nick. Fant Lavkarbo fra Maz' link i signaturen hennes :)

elian sa for siden:

NM jeg??? Nei, aldri vært der....... :_plystre:

Zoë sa for siden:

Ok... siden denne tråden er opp igjen; hvem er du på NM, Carbokiller?

Fikk aldri svar på det, jeg....! :)

Nille sa for siden:

Er hun ikke Snuppeline da ??

...trooooor jeg.... :p

Iset sa for siden:

Hun er iallefall det på slankenett.no så jeg regner iallefall med det. :)

Zoë sa for siden:

He,he - fint at dere kunne tilfredstille min nysgjerrighet! :p

Åååååååååååå NEIDA!!!! HEr er damen med de utallige aliaser... Jeg er IKKE snuppeline på NM. Så det er sagt. Der er jeg noen andre. Men jeg er Snuppeline både her og der, og der og her. Men på NM er jeg noen heeeeeeelt annen!!!:D :D :D

Albertine sa for siden:

Ikke hold oss på pinebenken lenger da, Carbokiller...

Zoë sa for siden:

Hvem er du ? Hvem eeeer du?? ! :forvirret

Hilsen nysgjerrig-Zoë

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.