Så klart har alle muligheter for å være anonyme og skal ikke presse noen til noe annet.....men.... lurer på egentlig: Hvor mange Nm'ere er vi her inne? Mener å kjenne igjen noen. Noen som kjenner igjen meg???
jepp jeg er der inne:) var imidlertid mer aktiv på snartmamma, og er mer på dinbaby.com enn åå NM. men jeg er jo litt aktiv da, for jeg har jo over 500 poster. la nettopp ut en fæl link på "utenfor tema", sjekk den :eek: .
og ja, kjenner deg igjen derfra ;) og Maz selvsagt:)
JA..jeg er en NM'er :) Har t.o.m vært moderator der inne i over ett år. (Men ikke nå lengre) Har fulgt sidene siden starten i november 2001 :) Og Maz kjenner jeg igjen :)
Carbokiller; det var en her inne som skrev at hun hadde lest så mange fine innlegg av deg på NM, og da ble jeg litt nysgjerrig, vet du! Hva er nicket ditt på NM?
Jøss... vi begynner å bli mange her inne fra NM jo!! Skikkelig hyggelig! Kanskje begynne en underavdeling av NM her inne? HVor vi kan diskutere.. hvordan lage Atkins/Fedon mat med sulten unge hengende i skjørtene, svare undvikende på spørsmål hvorfor man ikke kan spise poteter lenger, ovenfor nysgjerrig lite barn.
Til HP
Nei, tenkte ikke på barns kosthold. Tenkte mer i humoristiske former, som en liten spøk, det med å leve på Atkins og samtidig være mamma! Du vet.... stå der med diare og bæsjebleier til anklene og samtidig skal være fantasifull å klare å lage noe spennende Atkins-mat. Eller huske å drikke når ammetåken ligger som tjukk graut rundt hodet, selv to år etter fødselen....
Jeg slenger innom av og til men skriver sjelden noe der er vel for det meste på barnimagen og snartmamma av og til innom på DB. Jeg er mest innom på barnimagen og det er fordi jeg har så utrolig lyst på en til:confused: , men nå er jo det litt dumt når jeg holder på med introduksjonsdelen. Huff det ble et langt teit svar var jo ikke det du lurte på, men jeg kjeder meg litt i kveld:p .
Åååååååååååå NEIDA!!!! HEr er damen med de utallige aliaser... Jeg er IKKE snuppeline på NM. Så det er sagt. Der er jeg noen andre. Men jeg er Snuppeline både her og der, og der og her. Men på NM er jeg noen heeeeeeelt annen!!!:D :D :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.