< Tilbake til oversikten

Hvilke online advendskalendere skal du være med på i år?

Tetra sa for siden:

Jeg skal være med på kondomeriet.no og gjerrigknark.com ihvertfall. :goodluck: :goodluck: :goodluck:
Kanskje noen flere om noen av de dere nevner er spennende :D

Good førjulstid allesammen! :D

Her kan du også bli med på gjerrigknaken sin kalender: julekalender.gjerrigknark.com/?v=OTE5OQ

TrillTrall sa for siden:

Jeg liker ikke at slike sider vil ha tilgang til vennelister og slikt for at man skal få registrere seg.

Sanney sa for siden:

blir kun secret santa med noen venner i år. online kalendre gidder jeg ikke.

Tetra sa for siden:

Jeg er heller ikke med på de som man må joine via facebook. Gjerrigknarken trenger man ikke joine via FB. Kondomeriet sin veit jeg ikke, har ikke funnet den i år enda...

TrillTrall sa for siden:

Det hadde du rett i, men det var sannelig bortgjemt... Fant det til slutt da. :)

index sa for siden:

Savner dorullnissens adventskalender jeg! Håper noen tar tak og lager en ny runde...

Yonah sa for siden:

Jeg pleier å følge med på Drops design(garnstudio) og Pickles pleier å ha "kalender"

Kiro sa for siden:

Hva gikk dorullnissens adventskalender ut på? :)

index sa for siden:

Humor, rett og slett! Lo så jeg grein til tider....

Var nok hjemmemekket av noen ungdommer med lavt budsjett, og bestod av bilder av to dorullnisser og en konglegris satt inn i de utroligste situasjoner sammen med en morsom historie. Gikk vel i to år tror jeg, før de kuttet ut..

Kanutten sa for siden:

Her er en oversikt over mange nettkalendere.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.