maulie sa for siden:
Interessant synes jeg, hva mener dere om dette som står her? :)
maulie sa for siden:
Interessant synes jeg, hva mener dere om dette som står her? :)
Photobscura sa for siden:
Jeg tror det som står i denne artikkelen i størst grad er relevant for de med friske kropper. Den ene "myten" om lavere forbrenning gies jo også et forbehold om sykdom. Mange, ikke alle, som blir overvektige har jo tilleggsfaktorer som både gjør det lettere å legge på seg og vanskeligere å gå ned i vekt, sånn som lavt stoffskifte, diabetes og andre ting. Enkle svar på komplekse problemer hjelper sjeldent enkelttilfeller, så jeg synes i beste fall at innholdet i artikkelen er veldig generalisert og forenklet. :)
sylwester sa for siden:
Mener jeg lest et sted at man fikk en lavere forbrenning av å slanke seg. Dvs. at mennesker som aldri har slanket seg hadde høyere forbrenning.
Uansett så tror jeg de som føler de har "lav forbrenning" muligens har begynnelsen på insulinresistens.
Ziltoidia sa for siden:
M'm. Det nevnes her i denne dokumentaren: www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hLv0Vsegmoo#t=1018 (se 1.30 min uti fra der linken starter videoen)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.