Anne sa for siden:
Jeg synes vi kan ha en "Hva gjorde deg glad i dag "tråd, på lik linje med "Hva spiste du til frokost i dag."
Jeg starter....
Eldste barnebarnet mitt ringte meg i dag. Bare for å prate. Det gledet meg:love:
Anne sa for siden:
Jeg synes vi kan ha en "Hva gjorde deg glad i dag "tråd, på lik linje med "Hva spiste du til frokost i dag."
Jeg starter....
Eldste barnebarnet mitt ringte meg i dag. Bare for å prate. Det gledet meg:love:
Summer sa for siden:
Flott tråd Anne! :stortsmil
Jeg ble glad inni meg når vi gikk hjem fra barnehagen i dag, og poden gikk inn bak et gjerde på en mark og løp på innsiden av gjerdet mot åpningen lengre fremme der han ville komme ut igjen til oss.
Høres kansje litt rart ut, men det var så godt å se lille glade gutten min som løp bortover i gresset med det høye gresstråene. Jeg ble bare fyllt med glede og takknemlighet over at jeg har han i livet mitt. :love:
Albertine sa for siden:
De barna, de barna. Jeg skulle ta på poden joggeskoene i dag, og plutselig legger han begge hendene rundt ansiktet mitt og gir meg en nuss på munnen. Min lille prins...:love:
Alfie sa for siden:
Hurdalsrosa er full av knopper :)
jeef-micro sa for siden:
jeg kosa med kattungen til veninna mi i dag :) bare 10 uker gammel og sååååååå søt. sovna i fanget mitt. kan det bli bedre???
Helene sa for siden:
Jeg pakka sammen tinga mine hjemme hos mamma i dag og stabla kassene oppå hverandre. klar til flytting. Snart flytter jeg hjemmeifra for første gang! :D den tanken gjorde meg glad den.
Daizy sa for siden:
Jeg fikk høre igjennom ei venninne at mine (gutte-)venner synes jeg var blitt så tynn og fin + kul på håret :) Jeg blir skikkelig glad for at folk rundt meg legger merke til meg og min innsats... At det synes for andre enn meg selv... :o
Alfie sa for siden:
Krabaten jeg har trent på å bli trygg på bikkjer spiste idag matpakka si midt ute i et "fri-område for hunder", med 8-10 løshunder løpende rundt. Og DET GREIDE HAN FINT, uten å løpe sin vei. Glad og stolt over innsatsen hans :ja:
Aline sa for siden:
solen som varmet mitt ansikt idag :love:
Anne sa for siden:
Et par ting i dag...:)
Null hull....hos tannlegen .
Grillstund på terrassen med påfølgende sykkeltur.
MHM sa for siden:
Lunsj på café, hvor jeg trodde jeg skulle spise alene, men så satt det tre jenter der som jeg gikk på ungdomskolen med, som jeg joinet. Vi hadde en god samtale. Koselig!
mofe sa for siden:
At jeg klarte å dra meg ut og trene!
Albertine sa for siden:
Herlige korpsøvelser!
Fedonisten sa for siden:
Å lese all støtte og oppbacking jeg får i journalen min. Selv når jeg ikke er her no' særlig.
:love:
Summer sa for siden:
Jeg ble unedelig og berusende glad i dag da en venn jeg har stillt meg sårbar for sa hun var glad i meg. :love:
mofe sa for siden:
Gaven jeg fikk fra søstra mi, vel! :love:
Anne sa for siden:
At jeg hadde sko på meg i dag som gjode at jeg kunne "marsjere" fra toget til jobben i morges, selv på brostein.....:p
Gir sa for siden:
At jeg fikk komme inn til fysioterapauten selv om jeg kom et DØGN (!!!!) for tidlig... Tidlig ammetåke?? Hehe
Albertine sa for siden:
At en pianoelev som sluttet fordi hun ikke gadd mer begynte på igjen, og lærte seg en helt ny sang utenat på få minutter.
Alfie sa for siden:
...at jeg greide å løpe i 10 minutter på slutten av treningsøkta idag - og likte det :rolleyes:
Fedonisten sa for siden:
At jeg har vært ute og spist lunsj med gubben og hans datter. Satt ute i sola og hadde på skjørt og singlet og hadde syklet i nesten 1 1/2 time før vi dro til byen. DEILIG var det rett og slett!!
mofe sa for siden:
Amica sa for siden:
At jeg vet at om 24 timer er jeg i armene til min :love: kjære igjen :love: og at det bare er 24 timer til jeg er ferdig med eksamen :o
bibba sa for siden:
Da min datter fikk beskjed fra sykehuset i går , at prøvene hennes var fine, og vi kan slappe av å vite at hun er frisk.:) Har vært syk i noen år, og det har vært tøft for henne.
[font=Verdana][/font]
Derfor er jeg så glad, at jeg kunne klemt alle jeg møtte ......:D
[font=Verdana][/font]
Albertine sa for siden:
...at jeg klarte å holde styr på 1. og 2. og 3. og 4. og 5. og 7. klasse samlet og samtidig klarte å lære dem en hel sang som vi skal synge på skolejubileet neste helg!
Summer sa for siden:
Jeg ble glad på bibbas vegne i dag! :klem:
bibba sa for siden:
Takk Lise.:klem:
Og nu ble jeg så rørt av din støtte at jeg fikk litt tårere i øynene.
:klem:
Anne sa for siden:
At jeg følte meg lett til bens da jeg gikk fra toget i regnværet i morges:p
Helene sa for siden:
Jeg ble glad når jeg kom opp i Systemutvikling, det betyr at jeg er ferdig med Norsk, Historie og Religion for alltid!! i tillegg til engelsk, reiseliv, media, gym, biologi, økonomi og informasjonbehandlig, naturfag, bedriftsøkonomi, TYSK!, samfunslære, kan sikker ramse opp mange fag jeg er ferdig med. Matte trodde jeg at jeg var ferdig med for 2 år siden. men det får jeg igjen nå på lærerhøyskolen.. norsk og for den del..
Aline sa for siden:
gjett a' :D
at megleren ringte og sa at leiligheten er 100% miiiin :) ingen som benyttet seg av forkjøpsretten ;) :D
Nille sa for siden:
At en person som var kjempesint på meg i går ikke er det lenger.... :o
Thula sa for siden:
At jeg snart er ferdig på jobb og kan gå og handle middag!
magdalena sa for siden:
Rett og slett at jeg er ferdig på jobb og kan nyte godværet!:D
Summer sa for siden:
At HP sto opp med Robin som jeg har lagt og "kavet med" i hele natt (han er syk).
Det var så deilig å få sove!
Fedonisten sa for siden:
At prinsessen ga meg en stor og god kos i porten da jeg fulgte henne til barnehagen i dag; "Du er den beste mamma'n i hele verden i hele mitt liv!"
:love:
mofe sa for siden:
At jeg hadde en flott og konstruktiv samtale med Aetat! :)
Albertine sa for siden:
En flott og konstruktiv ______________ (sett inn det som passer) med Aetat?
MHM sa for siden:
At jeg ble ferdig med et foredrag i dag - en halv time før planen. Men aller koseligst var det at mannen min sa at han ble rørt over at jeg klarte dette!
(Åååå, han skjønner hvor tungt dette ville ha vært for meg for få uker siden... :love: )
silje sa for siden:
at en venn kom innom og masserte den vonde nakken og ryggen min:)
silje
guro sa for siden:
at storesøster lager middagen, og lillesøster 'hjelper til'! :love:
Nille sa for siden:
Fikk skryt av frisøren min idag -ja, hun som snakker rett fra levra (og en gang kommenterte ketose-ånden min .. annen historie) - hun spurte "hva i allverden har du drivi med siden sist (2 mnd) - du har jo pinadø fått sexy spretten rumpe, stramme lår og flat mage - WOW !!". Og jeg smilte fornøyd (der jeg sto i mine nye lyse jeans og trang T-skjorte) - Pilates !! Hadde det komme fra hvem som helst andre hadde jeg ikke blitt SÅ glad, men som sagt - denne dama sier ALT rett ut - og da mener jeg ALT ! (Hun FIKK slengt på at nå var det bare armene igjen......men "jag hör inte" )
Spesielt glad ble jeg fordi jeg har liksom gått her og venta på resultat av treninga. I følge Pilates himself skulle vi etter:
10 ganger - føle forskjellen (yupp, det stemte)
20 ganger - se forskjellen (ja, JEG så det ja..)
30 ganger - andre se forskjellen. ENDELIG !!!
Vel jeg har trent 34 ganger nå (ikke medregnet dagens - har ikke kommet så langt) og trodde ikke at andre enn sambo ville se noe...... Det er herved bekreftet at Pilates hjelper og at Josef'en ikke juger !! :D
Daizy sa for siden:
(åhhh Nilles pilates entusiasme gir meg dårlig samvittighet :( )
Jeg ble glad for en rolig kjæreste-dag med vandring langs sjøen på sandstrand, koselig kjøretur og kafébesøk med mat & kaffe... alt sammen med verdens beste kjæreste :love:
Tingeling sa for siden:
Jeg ble SÅ glad da jeg kom på skolen i dag og så at mitt navn IKKE sto på listen over de som har kommet opp til eksamen !!
Det betyr - SOMMERFERIE :D:D:D Jippi !!
anexiel sa for siden:
hm. Att jeg fikk 600kr for å ha sotte mye barnevakt de siste ukene, og at jeg og lille "babyen" min hoppa 1.10 i dag! =D (er veldig stolt over att jeg fikk Tyra over en joker på 1.10, da hun er lita og blandig mellom to tunge arbeidshester)
Muskat sa for siden:
Gratulerer anexiel!
Jeg? Hmmm. Nye sykkelhansker! Jeg liker hansker, og disse er kule og blå, og da gjør det ingenting at jeg må ha hjelm på (kjøpte forresten en som får meg til å fnise - den har blinkende baklys) når jeg er ute og sykler. Så hva sier dere, knall rød neglelakk til blå hansker, eller må jeg ut og finne en blåfarge som matcher sykkelen?
Muskat
tonekvam sa for siden:
Jeg er glad for at smboer`n ringte og sa at han kommer hjem en uke før tiden!!
Fedonisten sa for siden:
At jeg kom på at jeg skal til kiropraktor i dag - og hele kroppen har slått seg vrang, så det trengs!
krampe-positiv Fedonist
Alfie sa for siden:
Auda! Håper kiropraktoren greier å "knyte deg opp"!
Ble glad da flere kollegaer kommenterte på tydelig vektnedgang på morgenen idag. Oppmuntrende start på uke :)
Nille sa for siden:
Jeg ble kjempeglad idag da jeg fikk lov til å "låne" barnebarnet mitt i helgen. Iallefall fredag og lørdag. Gjett om vi skal kose oss :love:
Anne sa for siden:
Vi har fått en kjempepositiv melding på jobben i dag; Ja, til utvikling av et prosjekt :)
Fedonisten sa for siden:
Skulle vært skrevet i går dette da......
Jeg hadde siste kurskveld før sommeren i går, og fikk nydelige blomster og en jakkenål av en av kursdeltakerene. Jakkenålen er en BegeistRing, og i 'folderen' som følger med står følgende:
BegeistRingen gis en person som evner å skape glede, glød og begeistring i sin omverden. En BegeistRingbærer kan lettere tåle motgang og holde det gående.
:hylgrine: :love:
Alfie sa for siden:
At vekta bikka under 100-streken i morges :stortsmil hopper og danser
(Jeg veit at det er rent midlertidig og at det er en stund til den stabiliserer seg der, men jeg har ikke sett et tosifra tall på vekta de siste 23 åra, så dette var STORT!!! Svever resten av dagen)
Anne sa for siden:
Må bare si WAW og Grattis.....nå ble jeg gla':D :klem:Thula sa for siden:
....at jeg var gått ned 1,1 kg i morges og dermed nesten er nede på et nytt kilotall og bare 3,2 kg fra et nytt titall!! Mange gleder små...:cool:
cavatina sa for siden:
Idag fikk jeg en gledesmelding ang. jobben min; det ser ut som om jeg kan få leie basseng i Bærum fra høsten av. Flott! Nå kan jeg begynne å planlegge kursene mine der! :)
Anne sa for siden:
At sønn min fikk igjen maaaasse på skatten..:D
Mila sa for siden:
Vitnemålet mitt:D
MHM sa for siden:
Mens jeg satt på terassen i formiddag og var sur fordi vi ikke har grill, ringte min gode, omsorgsfulle venninne og inviterte oss på grillselskap i dag! Nydelig marinert kjøtt og fisk og deilig salat! :D
mofe sa for siden:
At jeg klarte å gjennomføre jobbe-dagen! :)
Thula sa for siden:
At jeg har fått en del komplimenter ang. utseende i dag, og det er ikke hverdagskost :D
Huldr sa for siden:
At venninna mi var på vei til meg akkurat da jeg ringte henne :)
At vi hadde en fin samtale på kaffebar og i park :)
At jeg fikk en Farris Bris av en reklamefyr da jeg og venninna mi skulle sette oss i parken... :p
At det lå TO personlige brev til meg i postkassa da jeg kom hjem - ikke bare reklame og annen kjedelig post :)
At formen min ble så mye bedre utover ettermiddagen enn jeg hadde trodd!! :)
Kjempeflott tråd, Anne!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.