< Tilbake til oversikten

Kan du tipse meg om en fin resturant/hotell i oslo?

Tetra sa for siden:

Noen som kan tipse meg om en fin resturant i oslo?
Ikke den dyreste på aker brygge der en øl koster 150kr osv....

Men en fin resturant som jentene i et utdrikkningslag har råd til å være med på uten å måtte velge det billigste fra menyen :)

Jeg er selv ikke fra oslo og er der minst mulig, men føler dette er en anledning som bør foregå i hovedstaden.

Og et billig hotell for 1 overnatting.

pådetfjerde sa for siden:

Vi har brukt å overnatte på p-hotels når vi er i oslo (som er en stund siden nå..) De ligger på siden av stortinget, i grensen og har en grei pris.
Ellers så har jo coop sånne hotellkupp, men det er vel kun for 2 netter?

Carisma sa for siden:

Comfort Hotell sentral på Østbanehallen! Veldig sentralt, helt nytt og fantastisk frokost.
Hva mener du med "fin restaurant"? Som i koselig, fancy, spesiell?

Antoinette6 sa for siden:

Cafékontoret på Grønland. God mat, godt utvalg, behagelige priser OG god vin !

Carisma sa for siden:

Hvis dere vil ha en litt spesiell opplevelse anbefales Habibi eller Sahara Beduin. Arabiske med magedanser og vedig god mat. På Sahara Beduin er det veldig gjennomført tusen og en natt.
Escalon på Tjuvholmen har kanskje byens beste tapas. Olympen på Grønland gir følelsen av å være i en storby i utlandet. Vulkan-området med både mathallen og restaurantene rundt er veldig hipt for tida. Kampen Bistro på Kampen er rustikk og kjent for god mat. Dinner ved Stortinget har fantastisk asiatisk mat, men er dyrt og veldig fullt. Oriental noen gater unna har samme eiere, men er rimeligere og lettere å få bord.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.