fiffi sa for siden:
Jeg har kjøpt mine vit d3 på iherb, men nå sender de ikke det til Norge lenger. Uansett styrke. Hvor i all verden får dere tak i d3? For på apoteket selger de vel bare veldig svake?
fiffi sa for siden:
Jeg har kjøpt mine vit d3 på iherb, men nå sender de ikke det til Norge lenger. Uansett styrke. Hvor i all verden får dere tak i d3? For på apoteket selger de vel bare veldig svake?
j88 sa for siden:
Du kan bestille sterke d vitaminer fra bigvits, helt lovlig. Jeg har selv bestilt disse en del bigvits.co.uk/product.asp?pid=259&cid=239&tid=&bid. Men de har flere forskjellige merker, og ulike styrker.
fiffi sa for siden:
Tusen takk, da skal jeg bestille der.
nellie sa for siden:
Disse er heller ikke så verst, hvis man vil bestille fra Norge.
fiffi sa for siden:
Takk skal du ha, Nellie :)
sonim sa for siden:
iHerb.com selger også sterke doser av D3 og Vit D. En kombo av disse er optimalt ifølge forståsegpåere.
Har iallefall meget gode blodverdier på nivået i kroppen når disse blir målt (sammen med en haug av andre måleresultater)
Ikke er det dyrt på iHerb heller. Bre bestill under 200,- kroner.
j88 sa for siden:
Ja kan bestille på iherb å, men da må man holde seg til 400iu eller lavere doser, og av de dosene er det ikke veldig bra utvalg
sonim sa for siden:
Eller bestill her fra BigVits som jeg gjør. Litt dyrere, men får høye doser:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.