< Tilbake til oversikten

Stått stille 5 dager! Fase 1

Gravid 2014 sa for siden:

Trenger litt hjelp.. Gikk ned litt under 4 kg første 10 dager, nå stått bom stille i 5 dager.. Utrolig demotiverende. Har noen opplevd det samme? Følger programmet og har heldigvis ok energi.

Tusen takk for svar og god helg.

index sa for siden:

Ned fire kg på to uker, og likevel demotivert? På tide med en skikkelig reality check....

Vekttap går i rykk og napp. Du fikk et napp de første dagene, og kroppen henter seg inn litt nå før vekttapet fortsetter. Ingen krise det, helt normalt. Tipper du går ned mer neste uke, hvis ikke går du desto mer ned uken etter det igjen. Det eneste du trenger å tenke på er å spise rett, vekttapet kommer helt av seg selv!

Skjønner hva du mener, og er enig med deg til vanlig, men eurodiet fase 1 er en spesiell situasjon. Derfor spør jeg. Takk for svar.

index sa for siden:

Ja, Eurodiett har jeg ingen peiling på. Men vekttapet går vel i rykk og napp uansett hvilken reting man følger.

Ha en flott helg da, og mist ikke motet fullstendig. Det går jo egentlig veldig bra...

Lille34 sa for siden:

Tror du skal slappe helt av, fortsette med det du gjør og unngå vekta noen dager. Stress pleier ikke å ha noen positiv innvirkning på vekta akkurat.. Vent og se hva du har gått ned når fase 1 er over. Jeg gikk ned 6 kg i fase 1, så jeg synes du er veldig godt i gang :)

vaskeklut sa for siden:

5 dager stillstand er jo ingenting og helt normalt uansett retning. Fortsett som før du - det går som det sies over her, i rykk og napp.

sylwester sa for siden:

Ja, det er helt normalt. Etter 4kg nedgang så trenger sikkert kroppen å følge med litt. Du vil merke at det kan gå i rykk og napp, MEN med vektet flytende gjennomsnitt vil du se en klar trend uansett.

Skaff deg målebånd. Veldig ofte så vil du merke forskjell i midjen selv om du ikke har gått ned noe (i følge vekta).

Lykke til :)

1000 takk for alle svar! Lettere å slappe av nå❤️ God helg!!

Lille34 sa for siden:

God helg ønskes deg også:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.