< Tilbake til oversikten

Søøøøt!

mofe sa for siden:

Utenfor vinduet mitt så har de laget en dam, og jeg har en sånnen her kar som svømmer forbi hele tiden.. bli god og varm i hjertet :love:

dingpot sa for siden:

Sjarmør! så flotte farger!! :)

mofe sa for siden:

:ja:

Ender er favorittfuglene mine :ja: :love:

magdalena sa for siden:

Kjekk han var!:)

Helene sa for siden:

Uten for meg har jeg en stor dam.. ca 1km lang :p nå har det begynt å komme andunger.. jeg og en vann var nede og såg på de en dag. bare satt og såg og såg.. de er utrolig fine dyr.

når vi bar liten pleide vi å svømme under vann bort til andungene og så dukke opp og si tikabo! for så se de søte små sprinte vekk.. slemme som vi var.. siden det har andungene hete tikabo.. sån er det å bo på landet med vann 20m fra huset :p

bibba sa for siden:

Ja, eller bo ved skogen (5 m) og høre småfuglene kvitre hele døgnet. Kvirrivitt :) kvirrivitt.....:)

Sol, blikkstille og skal legge seg og så hører disse flotte små som sitter og prater til hverandre. Der er også herligt.:)
Tro hva dem snakker om?
Sola? hva som skjedde i dag? varmen?mat?vann?:rolleyes:

Dem er bare nusselige.....:)

Anne sa for siden:

Jeg tror de lurer på om det er noen som vil være md hjem å se på "platesamlingen" deres:D

dingpot sa for siden:

:stortsmil :lol: :lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.