Omgjøring av oppskrifter med sukker #1 Nektarin sa for 11år siden: Jeg skal lage ostekake til selskap på søndag, og ønsker å lage en kake a la denne: detsoteliv.no/print.php?id=721 Planen er å lag bunnen med hakka nøtter og sukrin gold. Fyllet tenker jeg å lage med tagatesse, og droppe hvetemelet. Men kan jeg erstatte sukkeret med like mye sukrin gold/tagatesse? #2 nellie sa for 11år siden: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=6735 Ferdig oppskrift!:) Bytt ut sukker med Sukrin og smak til etter det.:) #3 Nektarin sa for 11år siden: Takk :D #4 nellie sa for 11år siden: Det kan være greit å blande forskjellige søtningsmiddel. Bruke sukrin og smake til med steviadråper eller tagatesse f.eks. #5 Jean1986 sa for 11år siden: Sukrin har en ekkel kaldsmak, så å blande litt forskjellig er en god ide:)
#1 Nektarin sa for 11år siden: Jeg skal lage ostekake til selskap på søndag, og ønsker å lage en kake a la denne: detsoteliv.no/print.php?id=721 Planen er å lag bunnen med hakka nøtter og sukrin gold. Fyllet tenker jeg å lage med tagatesse, og droppe hvetemelet. Men kan jeg erstatte sukkeret med like mye sukrin gold/tagatesse?
#2 nellie sa for 11år siden: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=6735 Ferdig oppskrift!:) Bytt ut sukker med Sukrin og smak til etter det.:)
#4 nellie sa for 11år siden: Det kan være greit å blande forskjellige søtningsmiddel. Bruke sukrin og smake til med steviadråper eller tagatesse f.eks.
#5 Jean1986 sa for 11år siden: Sukrin har en ekkel kaldsmak, så å blande litt forskjellig er en god ide:)