Hei, jeg er ganske ny her.
Begynte på ketolyse om mandagen, og har allerede maks utslag på stixene.
Er det flere som har begynt nå nylig?
Jeg er 166 høy og veier nå 80 kg. To tette svangerskap og sofasliting har satt sine spor :mad:
Målet mitt er å gå ned minimum 10 kg frem til 31.12, men i alt skal jeg ned 20 kg..
Jeg begynte også på mandag! Har prøvd ketolyse tidligere med gode resultater, falt tilbake til dårlige vaner de siste to årene på grunn av samlivsbrudd og mye stress og konflikter. Bestemte meg for å "ta tilbake makten" over meg selv, og har nå startet nå nytt.
Jeg har ikke satt for meg noen delmål enda, endestasjonen er minus 35 kg, så det tar nok litt tid. Har du tenkt på belønninger ved delmål? Sko, spa eller lignenede?
Hei :) Da er jo dette kjent for deg, siden du har vært gjennom dette tidligere!Masse lykke til ;)
Jeg har ikke tenkt på det faktisk, men det høres jo fantastisk ut :D Kanskje noe jeg bør tenke på! Har du tenkt deg en belønning.?
10 kg på 10 uker er et optimistisk mål, siden du ikke er veldig overvektig. Men det kan gå, ingen tvil om det. Bli bare ikke skuffet om du "bare" klarer 7 kg til årsskiftet, det er uansett en seier! Hvor hurtig du går ned avhenger like mye av kroppen din som av hvor "flink" du er. Men om du spiser riktig vil du til slutt nå målet ditt. Kroppen din tilpasser seg ditt nye kosthold, og justerer seg inn etter dette. Noen ganger fort, andre ganger uforståelig sakte...
Godt å se at det er flere som nettopp har startet opp:) Jeg er helt ny på netttstedet her og har ingen erfaring og lite kunnskap om lavkarbo, men det håper jeg at jeg skal få endret her;) Kjenner til flere som har gode erfaringer med lavkarbo, så nå håper jeg på at jeg også skal ha det:)
Min høyde er 158 og vekten viser 96 kilo for øyeblikket.
Hei ;) anbefaler deg å komme inn på tråden for oss oktober starter ;)
Jeg har lært mye her inne ;)Så det gjør nok helt sikkert du også :D
Masse lykke til!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.