Jeg tenkte jeg skulle teste ut Easy livings sjokoladekake og krydderkake; men siden jeg er av den utålmodige typen som helst ikke venter på leveranser fra nettbutikker, lurer jeg nå på om det er noen av de vanlige matvarekjedene som fører dette merket? Hadde vært så moro om jeg fant ei kake jeg kunne servert høykarbofolket uten at de skjønte det var lavkarbo :D
Jeg har funnet de på feks obs og mega. Sjekke hjemmesidene til easy living, skal stå der hvor de selges.
Easy living sjokoladekake servert med vanlig krem og syltetøy eller sjokoaldekrem av 100g sjokoalde som smeltes i 6dl fløte( avkjøl kremen HELT i kjøleskap og pisk opp) er godt på.
hvis du følger oppskriften på sjokoladeglasuren så blir den veldig rennende, ikke bra, men om du bruker 150 gram philadelphia, 100 gram smeltet margarin og 1 ss kremfløte så ble den sykt god, altså om du bare bruker dette med glasurpulveret:)
Her selger dem de på mega. Så det er bare å spørre på mega om de kan bestille det inn til deg ;) det er jo i assortemanget til mega. For en tid sia var easy livlig produktene til og med i en aviskampanie på mega
Jeg har sett dem på coop obs, mega og extra hvertfall. På extra (den "nye" billigkjeden til coop) selger de de tilogmed litt billigere enn på nettsida til proteinfabrikken.
Husk bare og se opp for dårlige datoer, jeg har flere ganger sett produkter stående i hylla som har gått ut på dato.
Krydderkaka er forresten veldig god:D
Lykke til, håper du finner:o:)
Har sett de på både Coop Obs og Extra, men de på Extra sa til meg at de skulle slutte å ta inn produktene. Men vet ikke om det gjelder bare den butikken eller bare Extra-kjeden... eller hele Coop.
Tenkte bare jeg skulle oppdatere ved å fortelle at jeg/vi nå har testet krydderkaken og sjokoladekaken, og ingen av høy-karberne hadde noe i mot dem. Riktig gode var kakene. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.