Da prøver jeg meg her igjen etter utallige forsøk på å gå ned i vekt.
For noen år siden gikk jeg ned 30 kg på kort tid på ketolyse, men etter ett år la jeg på meg 50 kg i en dårlig periode i livet mitt.
Jeg var sikker på at det var lavkarboen som ødela for meg, men når man går rett ifra lavkarbo til å leve på fastfood og mariekjeks (Vi hadde ikke kjøkken en periode og måtte da leve på take-away) gikk vekta himmelhøyt.
Jeg har i år gått igjennom mye både vektmessig og på det personlige plan og har nå bestemt meg for å gi lavkarbo en ny sjanse. Lavkalori funker ikke, "Normal" sunn kost hjelper ikke, trening hjelper ikke, men lavkarbo funket en gang før og skal funke igjen!
Jeg tenker jeg kommer til å kjøre en periode på ketolyse for å så gå over til litt mildere lavkarbo, men vil ha en liten uke til å omstille meg igjen.
Deilig å være tilbake kjenner jeg! Hååååååper virkelig det går denne gangen
Jeg er litt i samme båt som deg, gikk raskt ned 15 kilo på halvannen måned og klarte å holde meg, så ble det samlivsbrudd, flytting..you name it. Det er først nå jeg har fått motivasjon til å starte på nytt, vil så gjerne føle meg BRA igjen. :)
Her var det at jeg flyttet sammen med kjæresten min som gjorde at alt gikk rett vest! Nå har jeg endelig fått samlet litt motivasjon igjen (samt prøvd alt annet det siste året, lavkalori, "sunn husmannskost", trening, you name it. Ingenting har funket!) og nå SKAL jeg klare å komme tilbake igjen!
Så deilig at vi er flere som skal prøve på nytt, bra å ha andre til å motivere :)
Hei
Jeg synes du har en god plan.:) Det er meget viktig å ha en plan for tiden etter slankekuren. Og det virker som om du har tenkt på dette :D
Du er velkommen til å se på min facebook. Jeg vil fremover legge ut bilder at ketogene måltider til inspirasjon for de som ønsker det. Jeg er ingen racer på facebook men tror siden er åpen for alle.
Jeg ønsker deg all lykke til med ditt prosjekt.
Vennlig hilsen
Torkil P Andersen
Første dag unnagjort, og godt inni andre dagen. Husker at jeg var mektig lei av egg på slutten sist, men nå er det like godt som før! Det var da endelig bra :)
Hei :)
Jeg begynte om mandagen, har 20 kg å ta av :(
Masse lykke til:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.