TrillTrall sa for siden:
Ja folkens - ny måned, samme opplegg! :visemuskl
TrillTrall sa for siden:
Ja folkens - ny måned, samme opplegg! :visemuskl
TrillTrall sa for siden:
Jeg startet dagen med en liten halvtimes løpetur i marka - deilig! Gjorde noen få styrkeøvelser da jeg kom hjem, det er alt for lenge siden sist jeg trente styrke og da må man jo starte forsiktig. ;)
TrillTrall sa for siden:
51 min / 4,7 km i marka i dag morrest - deilig! :) Blandet gåing og jogging, innmari mye bratte bakker i den lokale marka her ved jobben, men når man først kommer opp er det mange fine stier heldigvis. :)
senka sa for siden:
Så flink du er :):) jeg trente i dag, mest styrke ;)
I går gikk jeg en tur,det holder i massevis med syke føtter :rolleyes:
nellie sa for siden:
Gått to timers tur i skogen i dag. Med jobben, så illeeeeee sakte.
TrillTrall sa for siden:
4/10 - 4,2 km / 123 min - gange/jogging, geocaching :) Fant 3 av 4 cacher, den siste var ikke der
5/10 - ca. 4 km / 60 min på en nydelig fjellsti
6/10 - ca. 3 km (?) / 60 min i tungt og sugende myrterreng, men fin utsikt da vi kom opp til varden :)
senka sa for siden:
7 og 8 oktober gikk jeg tur igjen :)
nellie sa for siden:
Trena 45 minutter styrke og gått en time med jobb.
langaard sa for siden:
Har hatt ei god styrkeøkt :D
TrillTrall sa for siden:
Startet dagen med 30 min / 12 km på trimsykkelen + litt vekter etterpå. :D
krokodillen sa for siden:
Trener også, men gidder sjelden å skrive opp hva jeg gjør.
Styrketrening for hele kroppen i går, og kjernemuskulatur i dag. Bedre kjernemuskulatur er et delprosjekt for å ta flere pushups med strak kropp. Tar maks 25 nå, men klarer ikke holde kroppen strak mot slutten, og vil ta minst 30. Greit å ha et mål for forbedring. Når det er nådd, lager jeg et nytt.
TrillTrall sa for siden:
oktober - 5 km / 70 min gange / jogging / geocaching
oktober - 2 km / 45 min gange inkl. bæring av et tungt "båtstativ" og løfting av robåt opp på stativet (vi var to da!)
oktober - 2,5 km / 45 min gange + 11,1 km / 2 t 46 min gange / geocaching
Sliten i kveld ja... :)
Mate sa for siden:
Trenger litt råd, det er noe jeg ikke skjønner helt med crosstraineren min. Når jeg trener på crosstraineren min setter jeg dst (distance) til 10, og løper til treningscomputeren har telt ned. Som regel tar det meg rundt 28-30 minutter. Det jeg ikke egentlig forstår, er i hva slags måleenhet denne dst`en er? Kan jo ikke være kilometer, jeg løper ikke ei mil på 30 minutter. Og om jeg gjør om til miles blir jo bare avstanden større. Så hva er igjen da?? Hmm....
ninaheg sa for siden:
litt sent ute, men henger meg på her for litt motivasjon. Så når jeg sier at jeg skal trene i morgen så må jeg oppdatere det her!!
Enten blir det mage/ rygg trening, eller så blir det en joggetur, får se an vær og humør til ungene.. så de ikke flyr i tottene på hverandre om jeg tar en tur ut.
Målet er 3-4 treningsøkter i uka!!
nellie sa for siden:
Da har ho trena igjen..
20 min tredemølle, nedtrekk, beinpress, KB strakmark/KB swings, 12 minutter tredemølle inkl 6 kortintervaller.
TrillTrall sa for siden:
Starta dagen med 36 min / 15 km på trimsykkelen i dag. :D
TrillTrall sa for siden:
Siden sist:
21/10 - ca. 40 min kveldstur m/jentungen
23/10 - 30 min / 12,5 km på trimsykkelen
24/10 - 35 min / 4 km jogge/gåtur (minst 3/4 jogging!)
nellie sa for siden:
Trena 3 styrkeøkter i forrige uke.. Og to hitil denne uken. Men blir bare til å gjøre det jeg føler for. I dag ble det ca forside bein, bryst og øvre del rygg.:)
TrillTrall sa for siden:
34 min / 15 km på trimsykkelen i kveld, 2 min raskere enn onsdag i forrige uke. :) Lille Gubben har truet med å sette trimsykkelen min i stallen siden jeg ikke har brukt den noe særlig på temmelig leeeeenge, men nå må han bite i seg det. :D
nellie sa for siden:
60 minutter kardio i dag. 35 minutter på tredemølle og 25 på ellipse.
timich sa for siden:
Trener hver dag, men sjelden jeg logger noe her nå... Men i dag var det styrketrening av bein som stod på programmet. I morgen blir det også litt styrke (overkropp), og noen intervaller på mølla tenker jeg. Pluss noen kilometer på hesteryggen;)
Øver, øver og øver på pullups... Klarer nesten 1 nå. Jeg skal få det til!:D
TrillTrall sa for siden:
Skulle ut i formiddag, men plutselig høljregnet det! Etter en god runde husarbeide hadde det klarnet opp, men da hadde jeg begynt å helle mot en økt på trimsykkelen istedet... Men tok til vettet - når det er vindstille og sol fra nesten skyfri himmel så trimmer man ute!
5,3 km / 50 min jogging / gange / en cache :D Jogger stadig mer og går stadig mindre på turene mine og er veldig fornøyd med det. :ja:
nellie sa for siden:
Trena bein og rumpe på lørdag.
Rygg og biceps i dag.:)
TrillTrall sa for siden:
5,1 km / 54 min gå/joggetur på morran, inkl. en cache. Beina var litt tunge i dag og jeg var helt gåen etterpå. :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.