Oppsummert: 30 dager - alt som skal inn gjennom munnen må kjøpes over disk på McDonalds! Masse prat om hvor farlig en høy-fett diett er, men ingen negativ vinkling av lavkarbo på noen måte. Alle superdiettene, pillene og kurene fikk passet sitt påskrevet da.
Ja merkelig det der, det er sikkert tre ganger så mye karboh. i burger men alikevel blir den regnet som feit mat og ikke søt:rolleyes:
Men nå vet vi jo også at fettet de bruker ikke er av det beste også da....
Pointet med høyfettet de slakter er vel HVA SLAGS FETT han har spist vel ?? Masse mettet ødelagt vegetabilsk fett fra franske poteter og hamburgere stekt i gammel olje ? Og sammensetningen av måltidene ?
Slik jeg forsto det så var mettet fett den typen fett som ble negativt omtalt. :snill: Savnet vinklingen av type fett ja. Men dette er jo ikke noen tung dokumentar - men en som pirker litt i overflaten av et enormt problem, på en morsom og akkurat passe provoserende måte.
For eksempel så tror jeg at fedmeoperasjonslegene nok tror at de ble framstillt positivt - mens jeg ikke tror dette var ment positivt fra filmregissørens side ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.