< Tilbake til oversikten

Kinogodt? Hva anbefales?

#1

engeljenta30 sa for siden:

jeg skal på kino med en venninne i kveld, er det noe jeg kan spise da? husker noen nevnte baconsnacks en gang


#2

Yonah sa for siden:

Hvis du må ha noe, så kan du jo spise bacongull. Altså ekte baconsvor, ikke slik baconsnacks laget på maismel(les på pakkene).

Det hender jeg tar med litt mørk sjokolade eller an atkinsbar, men det er sjelden. Jeg spiser når jeg må, jobber nemlig knallhardt med å fjerne den unødige trangen til å spise noe godt bare for å kose meg. Koblingen mat og kos er vanskelig å fjerne, men den er bare unødig.


#3

engeljenta30 sa for siden:

dme har bare baconsnacks på kino så litt vanskelig


#4

Yonah sa for siden:

Kan du ikke handle evt. kinogodt på en butikk som andre? Jeg har aldri noensinne kjøpt kinogodt på selve kinoen til noen av oss. Vi går på kiwi eller narvesen.. Om du vil ha noe med deg, så kjøp litt bacongull på en butikk(jeg synes den fra maarud i svart pose er best) og ta med litt av den i en pose. 150g bacongull er litt mye for de fleste på en gang.


#5

Maria29 sa for siden:

Bacongull,store IFA,ost :)


#6

Spinnerette sa for siden:

Sist jeg var på kino, tok jeg med meg noen salte mandler/hasselnøtter, og en pose Ifa med fruktsmak. Ellers så kan du vel bare kjøpe deg en pepsi max, og kose deg med den, om nødvendig? :)


#7

Carisma sa for siden:

Øffer, en liten pose nøtter, blomkålbutketter, agurk- og selleristaver.... Sunt kosthold krever planlegging, og da funker det dårlig å handle i kinokiosken. :o eneste man kan finne der er evt sukkerfritt drops.


#8

Izzie80 sa for siden:

Masse bra tips her, liker'e!

Tusen takk!


#9

Minni1 sa for siden:

Takk for mange gode tips.

Skal ikke på kino men hender jeg er fysen på noe når jeg er ute på tur.


#10

Skramle sa for siden:

Pleier å lage noen "spyd" med en skinkebit, ostebit, grønn paprika, agurk eller hva du måtte like. Stikk det på tannpirker, så en blir en munnfull, og ta det i en tupperware. Pleier å velge spekeskinke eller sognemorr (holder seg lengre i romtemperatur) og litt faste oster som manchego eller parmesan. Man kan variere veldig med disse spydene.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.