Det tok meg 6 år å bli gravid, men til slutt satt det, og jeg er fremdeles ikke under kategorien normalvekt for min høyde. Langt derifra. Så vidt jeg vet er også alder over 30 en fordel for de med pcos. Så ikke ta sorgene på forskudd :)
siden ingen leser journalen min så må jeg skrive her, 25 sept veide jeg 75,1, nå veier jeg 72,9, håper jeg klarer å være under 70 til bursdagen til min lillesøster den 30 nov.
moren min har ikke sett meg siden 1 august så lurer på om hun ser noen forskjell for å si det slik
Tråder under 'spørsmål og svar' skal vel streng tatt brukes till akkurat dèt, og ikke gli ut til en personlig dagbok, er jo det du har journalen/bloggen til. :) Men bra jobba, du raser jo ned! :)
Gå inn på kontrollpanel, helt øverst til venstre på skjermen, på den grønne linja. I menyen til venstre da kan du bl.a. velge endre signatur og legge til url'en til journalen din der.
Da skriver du "Min Journal" i signaturen, så markerer du teksten og trykker på Sett inn lenke (ikonet med kloden) og limer inn URL'en der.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.