< Tilbake til oversikten

Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

tjeldberg sa for siden:

Det tok meg 6 år å bli gravid, men til slutt satt det, og jeg er fremdeles ikke under kategorien normalvekt for min høyde. Langt derifra. Så vidt jeg vet er også alder over 30 en fordel for de med pcos. Så ikke ta sorgene på forskudd :)

engeljenta30 sa for siden:

tusen takk alle sammen for støtte og fine ord, jeg gir meg ikke, men skal begynne å skrive mer i journalen fremover nå.

så håper dere vil følge med litt der:)

siden ingen leser journalen min så må jeg skrive her, 25 sept veide jeg 75,1, nå veier jeg 72,9, håper jeg klarer å være under 70 til bursdagen til min lillesøster den 30 nov.

moren min har ikke sett meg siden 1 august så lurer på om hun ser noen forskjell for å si det slik

vaskeklut sa for siden:

At folk ikke kommenterer betyr ikke at de ikke leser.

senka sa for siden:

Jeg tror du klarer det fint til den dato ;)
Lykke til :):)

Spinnerette sa for siden:

Tråder under 'spørsmål og svar' skal vel streng tatt brukes till akkurat dèt, og ikke gli ut til en personlig dagbok, er jo det du har journalen/bloggen til. :) Men bra jobba, du raser jo ned! :)

kennygirl sa for siden:

Dersom du linker til journalen din i signaturen din er det lettere å finne journalen :)

TrillTrall sa for siden:

Gå inn på kontrollpanel, helt øverst til venstre på skjermen, på den grønne linja. I menyen til venstre da kan du bl.a. velge endre signatur og legge til url'en til journalen din der.

når jeg trykker på journalen min så kommer det opp forum.lavkarbo.showtread

er det det som da er Url?

TrillTrall sa for siden:

Url'en er hele den lenka som kommer opp i adressefeltet øverst på siden, det er noe mer etter showtread antar jeg.

det var bare det at jeg ville det skulle stå min journal som nesten alle andre har under om du skjønner

Cyan sa for siden:

Da skriver du "Min Journal" i signaturen, så markerer du teksten og trykker på Sett inn lenke (ikonet med kloden) og limer inn URL'en der.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.